Indul az új HomeExchange platform

Emmanuel Arnaud vezérigazgató és Charles-Edouard Girard ügyvezető ma bejelentették az új HomeExchange platform elindítását, mely hét közösséget egyesít globális márkaként víziójával.

A HomeExchange új weboldala egyben egy nemzetközi márkaarculat is, mely összefogja a vendéglátó piac szétdarabolt vízióját és értékeit. Azzal, hogy helyeket ajánl, ahol a felhasználó vendégül láthat vagy megszállhat pénzmozgás nélkül, az otthon-csere ma már nyílt kihívója lett a fizetővendéglátásnak. A HomeExchange új változata az első olyan program, amely all-inclusive prémium garanciákat nyújt. Tagjai további személyi hitelesítésben vesznek részt, megerősített ügyfélszolgálatot vehetnek igénybe lemondás esetén, az ingatlanjuk biztosítása 1,000 000£ értékben fedezi a károkat és 24/7 segítséget kapnak váratlan esetekre bárhonnan a világból. A biztonság és a kényelem új szintje, összekapcsolva olyan funkciókkal, melyek egyszerűsítik de egyben megnövelik a csere lehetőségeket, teremtik meg a közösség szárnyalását és növekedését.

"Fizetős helyen megszállni egyre inkább rideg és személytelen az emberek számára. Az otthon-csere viszont az ingyenes vendéglátáson alapul és így teljesen új élményt kínál: autentikus, igazi otthonokban megszállni és élvezni a vendég szíveslátását” mondja Emmanuel Arnaud, a HomeExchange vezérigazgatója. Az új márka tükrözi a HomeExchange misszióját: legyen kihívás a turizmus iparágban az egyedi és emberi vendéglátás élményével és egyben az egyre növő, most 400,000 tagot számláló közösségének pedig valós otthonokat kínáljon világszerte úticélként. “Ez csak a kezdet: a HomeExchange összekapcsolja a megfizethetőséget, az emberi értékeket és a fenntarthatóságot. A baby boom idejétől az ezredfordulóig születettektől egy millió felhasználót remélünk a következő 2 évben” mondta Charles-Edouard Girard, a HomeExchange ügyvezetője.

A HomeExchange

A világ első vezető otthon-csere közössége, a HomeExchange autentikus, fenntartható és megfizethető nyaralási lehetőséget kínál mindenkinek úgy, hogy egymás között elcserélik otthonaikat. Az utóbbi 4 évben Emmanuel Arnaud ügyvezető igazgató és Charles-Edouard Girard elnök 43 millió dollárt teremtettek elő. Miután sikeresen felfuttatták első közös cégüket, a GuesttoGuest-et, Arnaud és Girard megvásárolták a Trampolinn, Itamos, HomeForExchange, HomeForHome és Knok cégeket. 2017-ben lett része portfóliójuknak az amerikai úttörő, a HomeExchange, majd a kanadai EchangedeMaison. 2018 fordulópontot hozott, amikor ezeket a közösségeket egyesítették HomeExchange márkanév alatt. A vállalat 100 alkalmazottat számlál és központja Cambridge-ben (Massachusetts) és Párizsban található.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?