Kecskeméten a Starwood „Az év franchise szállodája”

Megnyitása óta folyamatosan magas a vendégelégedettségi mutatója, és sorra kapja a szakmai díjakat is a Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont. Mind közül azonban a legnagyobb elismerés, hogy az amerikai Starwood lánc Európai, Afrikai és Közel-Keleti régiójában 2014-es teljesítménye alapján a kecskeméti szálloda kapta „Az év franchise szállodája” elismerést.

Abu Dhabiban tartották a Starwood szállodalánc nemzetközi értékesítési és marketing kongresszusát, ahol a szakmai programok mellett díjátadó ünnepség keretén belül hirdették ki az elmúlt év legjobb teljesítményeit. A Starwood európai, afrikai és közel-keleti régiójában jelenleg 249 szállodája közül 46-ot üzemeltet franchise rendszerben. Ezek közül bizonyult a legjobbnak, és kapta meg „Az év franchise szállodája díjat” a 2013 májusában megnyitott Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont.

 Több szakmai díj és magas vendégelégedettség

A nyitás óta eltelt közel két évben számos vendégelégedettségi és szakmai díjat is kapott a kecskeméti szálloda. 2014-ben nemcsak a legmagasabb vendégelégedettséget (GEI) elérő szállodája lett a Starwood láncnak, hanem elnyerte a Starwood "Kiemelkedő Teljesítmény" kategória díját is. Idehaza is elismerték a szálloda teljesítményét, megkapta az Aranynap-díjat a „Magyarország legígéretesebb 2013-ban megnyitott szállodája” kategóriában, a Turizmus Kft. "Az év legjobb vidéki Business hoteljének” választotta és bekerült a vendégek véleménye alapján, a Tripadvisor által összeállított Magyarország TOP 25 szállodái közé is. A hotel eredményesen vett részt a "Zöld Szálloda" pályázaton, valamint 2014-ben megkapta a Turizmus Minőségi Díjat. Még ugyanebben az évben, decemberben az épület elnyerte az építőipar egyik legrangosabb hazai kitüntetését, az Építőipari Nívódíjat is.

A Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpontról

A 27 országban hozzávetőlegesen 160 tagot számláló Four Points by Sheraton a Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. szállodalánc olyan specializált hotelmárkája, amely kifejezetten business szállodákat foglal magában. A kecskeméti létesítménynél is ezt tartották szem előtt, hiszen a KÉSZ Csoport ottani irodaházából kialakított négycsillagos, négyszintes hotel 136 szobájából 6 lakosztály, amelyeknek mindegyike a márkára jellemző Four Comfort Bed® ágyakkal, ásványvíz bekészítéssel és modern fürdőszobával rendelkezik. Mindezek mellett a Four Points by Sheraton Kecskemét egy, a régióban egyedülálló 1400 m2-es konferenciaközponttal is várja vendégeit, amely magában foglal egy 380 m2-es rendezvénytermet és 7 különálló tárgyalót. 

A kecskeméti szálloda nemcsak fiatalos, professzionális csapatával, a vendégigények kiemelt figyelemmel követésével, hanem a folyamatos innovációval is igyekszik kitűnni a versenyből. Ennek érdekében a konferenciaközpontban a 21. század egyik legmodernebb érintőképernyős prezentációs eszköze is rendelkezésre áll, mely megoldással új dimenziók nyílnak meg az üzleti találkozók, videokonferenciák és kollaborációs együttműködések lebonyolítására.

 A tulajdonos KÉSZ Csoportról

A KÉSZ 32 évvel ezelőtt gyakorlatilag családi vállalkozásként kezdte meg működését, mára pedig egy igazi holdinggá vált, amely a környező országokat is beleértve több mint 1500 munkavállalót foglalkoztat, árbevétele pedig elérte a 70 milliárd forintot. A KÉSZ Csoport tagvállalatai révén jelen van Magyarországon az építőipari kivitelezés, az építőelem-gyártás, az ingatlanfejlesztés, a létesítmény-üzemeltetés, a flottamenedzsment és a környezetipar területén. 

Forrás: Vendég & Hotel Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?