hirdetés
hirdetés

Ezek a légitársaságok voltak tavaly a magyarok kedvencei

A Weco-online Kft., a repjegy.hu üzemeltetője, a Travelo Utazási Magazinnal közösen 2015-ben is meghirdette „Az Én légitársaságom” felmérést, melyben a hazai utazóközönség kedvenc légitársaságát kereste. A díjakat február 11-én, a Budapest Airport 1-es terminálján adták át.

hirdetés

A hazai légiutasok negyedik alkalommal írták meg véleményüket repülőútjaikról. Az utasok szavazatai és szöveges beszámolói alapján ismét az Emirates a magyarok kedvence. A felmérésre minden eddiginél nagyobb számú értékelés érkezett: a válaszoló utasok 5027 szavazatot és több mint 2254 szöveges beszámolót osztottak meg repülős utazásaikról.

A tavalyi évhez mért növekedés az értékelések számában azt igazolja, hogy nagyon fontos az utazóknak, hogy kényelmesen és jó menetrenddel utazzanak. A meghirdetett kategóriák: a legkedvesebb légiutaskísérő, a legjobb fedélzeti ellátás, a legjobb menetrend, a legjobb ár-érték arány és a légitársaságok legjobb kommunikációját lehetett osztályozni. Minden kategóriából egy győztest hirdettek, az összesített eredmény pedig azt mutatta meg, hogy melyik az ország kedvenc légitársasága. Az egész éves felmérésben 150 különböző légitársaság szolgáltatásait osztályozta a magyar utazóközönség.

A legtöbb minősítés a tavalyihoz hasonlóan a vezető diszkont légitársaságokra érkezett, a legmagasabb értékeléseket még mindig a hagyományos légitársaságoknak osztották.

Az Én légitársaságom felmérés díjazottjai (Fotó: Bódi Ágnes)
Az Én légitársaságom felmérés díjazottjai (Fotó: Bódi Ágnes)

Az összetett végeredmény alapján „Az Én Légitársaságom 2015” győztese az Emirates lett, tőle nem sokkal lemaradva a második helyre került a Qatar Airwayst, a bronzérmes pedig az izraeli EL AL légitársaság lett. A személyzet munkáját, a légikísérők kedvességét értékelő kategóriában az EL AL lett a győztes, őt követi a holland KLM légitársaság, harmadikként végzett az Aegean Airlines.

A legjobb fedélzeti ellátás díját a Qatar Airways Kapta, második az Emirates, harmadik pedig a KLM lett. A legjobb menetrend fődíját a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Második az Emirates, majd harmadik a KLM lett. Az ár-érték arányban a görög Aegean Airlines légitársaság lett a legjobb, öt követte a Qatar, majd a Norwegian Air Shuttle. Idén először a légitársaságának kommunikációját is értékelték az utasok, a kategória győztese az Emirates, második az EL AL Israel, a harmadik pedig a Qatar Airways lett. A tájékoztatón bejelentették, hogy 2016-ban ismét megtartják a felmérést. 

Bódi Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint megszavazzák a VII. kerületi lakók, hogy a szórakozóhelyek csak éjfélig lehessenek nyitva a kerületben?

Kiadónk társoldalai