hirdetés
hirdetés

Bükfürdő és a lassú turizmus

Hét ország településeivel közösen kezd kampányolni Bükfürdő annak érdekében, hogy az ismeretlenebb magyar borok is nagyobb publicitást kapjanak Európában.

hirdetés

Egész Európára kiterjedő projektben vesz részt szakmai partnerként Bükfürdő TDM szervezete. A munkára a Vas Megyei Vállalkozói Központ kérte fel partnernek az egyesületet. A vasi vállalkozókat tömörítő szervezett gondozza a "VINEST" (Európa kis borrégiói) programot, amelyben spanyol, holland, olasz, szlovén, horvát, német és osztrák partnerek mellett, a soproni borvidék kevésbé ismert, Vas megyei területei, turisztikai attrakciói is szerepet kapnak.

Az együttműködéstől azt remélik, hogy Magyarországra is többen jönnek pincelátogatásokra és megtelnek azok a kisebb magánszállások is, amelyek az utóbbi időben egyre kevesebb turistát vonzanak, közölte Balogh Károly, a Bük, Bükfürdő Közhasznú Turisztikai Egyesület elnöke.

A projekt eredményeként nem csupán olyan bortermelő vidékek, mint például a kevésbé ismert Vas-hegy (Vaskeresztes-Felsőcsatár) kaphatnak európai publicitást, hanem más turisztikai látványosságok is. Balogh Károly szerint: a program segítségével jelentősen profitálhatnak az amúgy is ismert, jelentős szálláskapacitással rendelkező történelmi- és fürdővárosok.

A projekt a "lassú turizmus" elveit követi. Ennek keretén belül a szelíd, nyugodt estékre, a táj, az emberek valamint a
helyi ízek és értékek megismerésére kíváncsi turisták, baráti társaságok megszólítását tűzték ki célul. A projekt felvállalja az európai régiók egymást segítő marketing-tevékenységét, új európai márkák kialakítását is. A bükfürdői szakember szerint, ezzel hozzájárulhatnak a folyamatosan csökkenő kihasználtságú magánszállások és alacsonyabb kategóriájú szállodák forgalmának növekedéséhez is.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk