hirdetés
hirdetés

Idén indulhat a Malév-utód

A BizTravel német turisztikai portál értesülései szerint, egy teljesen új magyar légitársaság, a Hungarian World Airways (Magyar Légiutak a Világra Zrt.) áprilistól jó pár európai desztinációt akar megcélozni. 2014-re pedig tervei szerint már hosszú távú járatokat is indítana az Egyesült Államokba Budapestről, írja Az Utazó. 

hirdetés

A BizTravel szerint Csiky Lászlónak, a társaság vezérigazgatójának jó tervei vannak: Európán belül két osztályt kíván indítani: a szokásos turista, illetve business osztályt, ahol előbbi osztály utasai 25, míg utóbbi utasai 35 kg csomagot vihetnek fel. A hosszú távú járatokon várhatóan lesz első osztály is.

Az Utazó telefonon vette fel a kapcsolatot Csiky Lászlóval, aki elmondta, hogy a hír igaz is, meg nem is. Valóban tervezik a légitársaság elindítását, de nem áprilisban – ami a légitársaság világát ismerve, a szükséges engedélyek (például leszállási engedélyek) megszerzését tekintve amúgy is illúziónak tűnne, hanem később. Egy biztos, mondta Csiky László: 2013-ban indulunk. Szavai szerint az légitársaságban az állam semmilyen formában nem képviselteti magát, magyar kis és középvállalkozások pénzéből és külföldi forrásokból valósul meg a projekt. Valamikor 2013-ban…

hirdetés
Olvasói vélemény: 0.0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Azt hiszem kicsit elrugaszkodtunk a realitastol, de viccnek mondjuk szellemes a koncepcio :).
1. Idezet egy nemet portalrol amely egy magyar oldalra hivatkozik, mely nem is letezik (azutazo.hu), vagy csak a link rossz.. Igaz, a nemetek mar igy is sok badarsagot irnak
rolunk, persze konnyebb atvenni az infot egy regi elvtars tollabol mint utanajarni az igazsagnak.
2. Ha egy kicsit korbenezunk, latjuk hogy egy olyan ceg amelyik arra nem kepes hogy lefedje a nevet (hwa.hu eleg ertelmetlen mert senki sem igy keres ra, ellenben ha beutjuk hogy
"hungarianworldairways.hu", akkor az Atlasz utazasi iroda honlapja tarul elenk..), mert vagy nem kepes evente 10 eurot leperkalni egy weboldalert, vagy legalabb elgondolkodni azon
hogy mivel jar egy legitarsasag felepitese, az teljesen komolytalan. Hacsak nem ha ez egy okos marketingtrukkje az Atlasz utazasai irodanak.. ;)
3. A hwa.hu oldal angolja melyen kritikan aluli, ezt meg egy kozepiskolas is jobban megirna.. Persze nem csoda, latvan hogy valami indiai tanacsadasa (lasd “Contact us”)
alapjan jott letre az egesz, aki meg erre sem kepes hogy besegitsen. Persze amilyen az oneletrajza (eleg megguglizni, lasd LinkedIn Sumit Mitra), nem csoda hogy megvezeti
szerencsetlen civil osszefogast. Nemhiaba, a tudas manapsag penzbe kerul: egy balfeket megkerni mert szinte ingyen csinalja, teljes mertekben kidobott penz. Akkor mar barmelyik
nyugati egyetemista osszedobna egy tizszer jobb ceget, ingyen, mert rarakhatja az oneletrajzara.

Osszevetve, az egesz nagyon buzlik, szakmailag pedig teljesen ertelmetlen minositeni. Egy par lehetseges magyarazat erre a hihetetlenul gyenge kezdemenyezesre:
1. Totalis tudatlansag es naivitas a kezdemenyezok oldalarol. Ha ez igy van, akkor a megdobbento ebben az hogy az a “szurkeallomany” akik ezt letre akarjak hozni, egy
kozepiskolas angoljaval sem rendelkeznek, ami eleg szomoru, tekintettel arra hogy a legiforgalmi alapnyelv az angol. Meg megdobbentobb hogy ha tenyleg azt gondoljak hogy
legiforgalmi jogok nelkul a semmibol tudnanak uzemeltetni egy flottat, ilyen rovid tavon. Ha csoda tortenne es a kertukben talalnanak olajra es a penz a bosegszarubol folyna, akkor
sem lehet egyes dolgokat ilyen gyorsan elintezni, mert egyes engedelyekhez/szabalyokhoz van kotve, peldaul legugyi es IATA slot konferenciakhoz. Nem is beszelve a gepbeszerzesrol,
karbantartasi szerzodesekrol, ha egyaltalan barki hajlando lenne bevallalni egy ilyen cegnek lizingelni gepet.
2. Eltereles valami fontosabbrol, ami a hatterben zajlik. Egy esetleges masik legitarsasag tervezese, amihez azert csak kell a sok (olcso) pilota es (olcso) sztyuvi meg (olcso)
irodista, addig is nem mennek el kulfoldre ahol sokkal tobbert tudnak dolgozni. Mar amelyik megtanul rendesen dolgozni a Malev-fele vidampark utan. Igy legalabb mind szem elott
maradnak ha szukseg lehet rajuk, a szoras majd jon amikor jon a szelekcio, evek mulva.
3. Vagy az egesz egy trukk, amivel sok penzt lehet kicsalni naiv aldozatokbol, majd felszivodni. Nem ez lenne az elso ilyen eset.
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk