A Turizmus Trend / Vendég & Hotel idén is meghirdeti immár hagyományos kommunikációs versenyét. Tavaly rekordszámú, 60 pályamű érkezett be felhívásunkra, közülük 31 részesült a szakmai zsűri vagy a nagyközönség elismerésében. Most ismét keressük a legjobb turisztikai kommunikációs projekteket!
Az Iránytű kommunikációs verseny célja, hogy megtalálja és díjazza azokat a projekteket, melyek kommunikációs szempontból kiemelkedtek a mezőnyből. Az elmúlt években a szakmai zsűri magas pontszámmal értékelte a kreatív ötleten alapuló megoldásokat, például egy közösségi kampányban vagy egy esemény kapcsán. Kereste a leghatékonyabb reklámkampányokat, melyek kiemelkedő számokat produkáltak a célcsoport elérésében, illetve elismerte a dizájnos, igényes kivételezésű munkákat. A beérkezett anyagokat elismert szakmai zsűri fogja pontozni.
Iránytű 2015 kategóriái:
print – katalógus, szórólap, direct mail
web – weboldal, közösségimédia kampány, mobilfelületen való megjelenés (applikáció, mobilra optimalizált weboldal)
eseménymarketing – minden, ami a valós életben történt: esemény, hostesspromóció, szórólapszórás, kóstoltatás, flashmob
kommunikáció az eladás helyén (POS) – minden, ami a POS-ban történik: utazási iroda, illetve információs iroda belső kialakítása a kirakattal, illetve szálloda recepciója
hirdetések – mindenfajta „vásárolt” médiamegjelenés: print, web, tévé, rádió, óriásplakát
reklámkampányok – integrált akciósorozatok, amelyek legalább két csatornát/médiumot használtak
Nevezési határidő: február 27., péntek 18:00
Forrás: Turizmus Online