Az Amadeus által kifejlesztett alkalmazás sikere kapcsán a vállalat közleménye szerint az utazási applikációk piacán kőkemény a verseny, ezért nekik is teljes mértékben át kellett alakítaniuk mobilplatformjukat. Az áttervezés során arra törekedtek, hogy a lehető legrugalmasabb és legmegbízhatóbb platformot hozzák létre, amely az utazók igényeit helyezi előtérbe. A fejlesztés csapatmunka eredménye volt, melynek során az Amadeus számos kiváló iparági partnert vont bele a munkába, így jött létre az Amadeus Mobil Kollektíva.
A CheckMyTrip dizájnja, tulajdonságai és képességei jelentős mértékben erősödtek az utóbbi évek során. Ennek hatására ma már közel kétmillió aktív felhasználót szolgál ki évente mobilalkalmazásokon és reszponzív webes felületen keresztül. Az app iOS verziója 4,7-es minősítést kapott, míg a natív Android-app 4,5-est.
Michael Bayle (Executive Vice President for Mobile) közleményében olvasható, hogy ma már több mint egy tucat kiváló utazási márkával működnek együtt, ennek eredményeként olyan csúcsminőségű kiegészítő szolgáltatásokat tudnak nyújtani az utazók számára, mint a különféle aktivitások, túrák, parkolás, taxi- vagy transzferszolgáltatás. "A CheckMyTrip, illetve tágabb összefüggésben az Amadeus Mobile B2B platformja a vásárlók, szolgáltatók és technológiai partnerek gyűjtőpontja, amelyen keresztül bekapcsolódhatnak a globális utazási gazdaságba” - teszi hozzá.