Áprilisban jön az új Budapest Kártya

2014-ben közel 80 ezer turista vásárolta meg a Budapest Kártyát és használta azt látogatása során. 2015  április 1-től egy frissebb arculatú, a felhasználói igényeknek jobban megfelelő kártya kerül piacra.

A Budapest Kártya célja, hogy a lehető legtöbb külföldi látogató a lehető legtöbb helyre eljusson. A kártya megvásárlásával olyan előnyökhöz juthatnak a turisták, mint a korlátlan tömegközlekedés, amely jelentősen megkönnyíti a mozgást a városban, vagy az ingyenes termálfürdő belépés biztosítása, amely az egyik legkedveltebb időtöltés a fővárosban.

A Budapest Kártyával ingyenesen elérhető szolgáltatások mellett széleskörű gasztronómiai és kulturális kínálatot tesz kedvezményesen elérhetővé, amely tovább növeli a kártya értékét.

A partnerség előnyei

A Budapest Kártya partnere egy válogatott, ellenőrzött és hivatalos fővárosi turisztikai szolgáltatói kör részévé válik, továbbá a következő megjelenési lehetőségekhez jut:

- a kártyához mellékelt Budapest Kártya katalógusban (képpel, szöveggel, elérhetőséggel 250.000 példányban, angol, német, olasz, francia, orosz, spanyol nyelven)
- a kártyát népszerűsítő Budapest Kártya szórólapon (elfogadóhelyi listán, 150.000 példányban, angol nyelven)
- a kártya online értékesítését támogató Budapest-card.com weboldalon (képpel, szöveggel, elérhetőséggel, élő linkkel, térképes megjelenítéssel)
- a fővárosi turisztikai weboldalon, a Budapestinfo.hu aloldalán (olasz, angol, német nyelven, 1.900.000 látogató/év)
- a Sütő utcai, a Hősök terén és a Liszt Ferenc repülőtéren található turista-információs irodában prospektussal.

A csatlakozás feltétele a szolgáltatás listaárából adott legalább 10%-os kedvezmény vállalása minden érvényes Budapest Kártyával rendelkező vendég részére, a kártya érvényességi ideje alatt.

Bővebb információ: www.budapest-card.com


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.