A budapestUNDERGUIDE 2005-ben az első olyan szervezetként alakult meg itthon, amely a mai napig olyan rendhagyó és személyre szabott turisztikai élményeket kínál, amelyeken keresztül az idelátogatók a színfalak mögött rejlő várost fedezhetik fel.
„Mi úttörő módon nem az esernyőinket tartottuk a Bazilika előtt a magasba, hanem azt kiabáltuk: be global, GO LOCAL!” – meséli Magyar Vilma társalapító és ügyvezető, aki már tinédzser korában annyira hitt a városban, hogy valamennyi titkos helyét ismerte. Ma, több mint 20.000 vendéggel és 550 saját fejlesztésű turisztikai és rendezvényprogrammal a háta mögött az ügynökség ugyanazzal az elhivatottsággal kreál itt és most élményeket a világ minden tájáról érkező vendégeinek. A mottó a fekete táskákon: „a legjobb szuvenírek a feledhetetlen élmények” – legyen az egy két fős városnézés, egy több száz fős csapatépítő, vagy egy több napos konferencia, természetesen valami meglepő helyen.
„Az elismerés ugyanakkor nem csak a miénk.” – teszi hozzá Vilma. „A főváros, az ország rengeteg előremutató változáson ment keresztül az elmúlt években, a partnereink kiemelkedő látásmóddal és professzionalizmussal támogatják kreatív projektjeinket. Így hiszünk abban, hogy ez a jelölés nem csak nekünk szól, hanem a hazai turizmus valamennyi szereplőjének, akik velünk együtt elkötelezetten dolgoznak a desztináció pozitív fogadtatásáért.”
A budapestUNDERGUIDE csapata: Magyar Vilma, CEO and co-founder; Szaffner Dóra, Head of Operations and Development; Freigang István, Operative and Financial manager; Palányi Nóra, MICE experience designer; Sarkadi Fanni, MICE experience designer; Dávid Máté, Chief Buzz Maker