Cannes-ban is imádták a budapesti repülőtér marketingkampányait

Három kategóriában is jelölést kaptak a Budapest Airport marketingkampányai az idei Frontier Awards kereskedelmi marketing szervezet díjátadó ünnepségén. A repülőtér üzemeltetője évek óta sikert sikerre halmoz a kereskedelmi és a légitársasági marketingkampányaival, amit nem csak a kampányok eredményessége, de a nemzetközi szakma elismerése is bizonyít. A Frontier Awards gálát idén is a dél-franciaországi Cannes városában, az ikonikus Grand Hyatt Cannes Hôtel Martinezben tartották.

Három kategóriában jelölték idén a Budapest Airport különböző marketingkampányait a kereskedelmi szakma legrangosabb szemléjén, a Frontier Awardson. Az összesen 11 díjazott kategóriában a Budapest Airport a Speciality Concept of the year (Különleges marketingötlet), a Best Partnership Initiative of the year (Legjobb partnerségi kezdeményezés), valamint a Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport (Legjobb kiskereskedelmi/repülőtéri marketingkampány) kategóriákban szerepelt. A Frontier Awards-jelöléssel a Budapest Airport a világ legjobb repülőtereivel és legsikeresebb kereskedelmi marketing kampányaival szerepelt egy mezőnyben, ami óriási siker és elismerés.

Idén márciusban a „Legszebb ékszereink Önnek!” elnevezésű promóció zajlott a repülőtéren, az impozáns SkyCourt terminálépületben felállított standon a FreyWILLE, a Swarovski és a Michal Negrin legragyogóbb ékszereit ismerhették meg az utasok. Az ékszereknél pedig csak a kampány eredménye lett csillogóbb: az üzletek jelentős bevételnövekedésről számoltak be, a FreyWILLE egyenesen megduplázta az eladásait és története legjobb hónapját zárta márciusban a repülőtéren. A Frontier Awards gálán ez a promóció „Speciality Concept of the year” kategóriában kapott jelölést.

A Budapest Airport áprilisban az eddig mindig jól bevált hármas promóció, azaz Trinity (magyar márka, duty free üzlet, repülőtér) eszközt választotta és ezúttal sem nyúlt mellé: a Heinemann Duty Free és a Royal Tokaji részvételével lebonyolított kampányt a Frontiernél a „Best Partnership Initiative of the year” kategóriában jelölték. A Royal Tokaji három termékét, a 6 puttonyos Tokaji Aszút, a késői szüretelésű Royal Cuveé-t és a dűlőszelektált Tokaji Furmintot kínálták az utasoknak. A tavaszi aktivitás ismét nagy sikert aratott és sokban hozzájárult a hazai prémium termékek ismertségének növeléséhez, nem mellesleg az eladások meredek emelkedéséhez – volt olyan termék, aminek eladásai a repülőtéren közel 570%-kal nőttek egy évvel korábbhoz képest.

A Budapest Airport Valentin napi kampánya pedig „Marketing Campaign of the year by a Retailer/Airport” jelölést kapott. A szerelmesek ünnepére egy csokornyi kedvezményes ajánlattal és egy kedves kis ajándékkal készült a repülőtér az utazóközönség számára.

„Óriási elismerés és büszkeség a Budapest Airportnak, hogy egy ilyen neves retail szakmai szervezet, mint a Frontier, a budapesti repülőtér három idei kampányát is a legjobbak közé választotta.” – jelentette ki Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. „Elkötelezett és lelkes marketing csapatunk folyamatosan dolgozik a repülőtéri kereskedelmi partnereinkkel közösen a kampányaink tökéletesítésén. Az elmúlt években kapott számos hazai és nemzetközi díj és jelölés pedig azt mutatja, hogy a munkánk nemcsak Európa, de világ szinten is megállja a helyét.” – tette hozzá.

A kereskedelmi promóciók mellett a Budapest Airport légitársaságoknak nyújtott marketing eszközei is túlzás nélkül világszínvonalúak. A világ legnagyobb éves szakmai csúcstalálkozóján, a World Routes rendezvényen, aminek idén a dél-afrikai Durban adott otthont, a légitársaságok szavazatai alapján a Budapest Airport kapta a legjobb légitársasági marketing elismerést a 4-20 milliós forgalmú repülőterek kategóriájában, ami világszerte mintegy 120 repülőteret takar.


Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?