„Az estére a legkiemelkedőbben teljesítő partnereinket, a TOP50-et hívtuk meg, de célunk, hogy ez a kör egyre nagyobb legyen” – kezdte nyitó beszédét a Neckermann ügyvezető igazgatója, dr. Békefi Veronika. Bár még a szezon alakulása sok mindentől függ, az idei év hihetetlenül jól indult, ezért nem érti, hogy a piacon miért kezdtek már többen last minute akciókba. Ez szerinte ártalmas, rontja az üzletet, ami senkinek sem jó. Török áraik nagyon jók idén és a foglalásaik is kifejezetten jól alakulnak annak ellenére, hogy nem kifejezetten török specialisták. Úgy véli, hogy sok ügyfél a tavalyi botrányok után idén azért foglal náluk, mert a biztonság egyre fontosabb szempont az utazóknak és ehhez nagyon fontos az iroda stabil háttere.
„Ne szégyelljétek hangsúlyozni az utas felé, hogy ha gond van, mi ott vagyunk! Természetes dolog az online világ, de mi emellett online módon tudunk segíteni!” – hívta fel az értékesítő partnerei figyelmét dr. Békefi Veronika. Kiemelte, hogy nagyrészt a biztonság miatt választják az utasok az utazási irodát a saját foglalás helyett, hiszen előfordulhatnak problémák még a nagy légitársaságokkal és a szállással is. A másik ok pedig a szolgáltatások bővülése, melyben szintén nagy előrelépések vannak.
A dinamikus package lehetőséget ad az utasoknak egy személyre szabott túra kialakításához, mely ma már nélkülözhetetlen eleme az utazásszervezésnek, hiszen a kívánságok listája évről évre bővül. A Neckermann és partnereinek elsődleges célja a vendégek minél jobb kiszolgálása és ehhez nagyon sok plusz szolgáltatást kínálnak. Az irodában idén például már egyes szállodákban lehet előre foglalni a kiszemelt vagy kedvenc szobát is, de akár napozóágyakat is, hiszen ezek biztosítása sokszor gondot jelent a szezon közepén. Az ügyvezető igazgató kiemelte a GDPR adatvédelemmel és a kaucióval kapcsolatos teendőket is, mellyel kapcsolatban folyamatos iránymutatást és segítséget nyújtanak értékesítőiknek.
Az est további részében az IBEROSTAR Hotels & Resorts képviselője, Natalia Loiko, Sales & Promotions Manager mutatta be a szállodacsoport újdonságait. A mára 60 éves spanyol szállodalánc 17 országban 115 szállodával, mintegy 35.000 szobával rendelkezik és 4 millió vendéget fogad évente. A szállodavállalat hihetetlen fejlődésen ment keresztül az elmúlt években, csak 2015 és 2018 között 288 millió eurót költöttek fejlesztésekre, felújításokra és a következő években további 500 millió eurós befektetést terveznek új szállodákba és új desztinációkba. A lokáció első számú szempont a szállodáik kiválasztásánál, rengeteg közvetlen tengerparti szállodával rendelkeznek, melyek közül bemutatta a spanyol szigeteken levő szállodáikat. Külön házaik vannak családos és felnőtt vendégeik részére, a legmagasabb szintű, 4-5 csillagos szolgáltatásokkal. Kiemelte az új büfékoncepciót is, ahol a vendégek részére bármit frissen elkészítenek a látványkonyhában.
A magyar vendégkört nagyon fontosnak tartják, mert úgy látják, hogy bár ritkábban, évente csak 2-3 alkalommal utaznak a magyar vendégek, viszont a minőség sokkal fontosabb számukra, ezért lényegesen többet költenek, mint más közép-kelet európai országból érkező vendégek. A Neckermann értékesítői részére foglalási versenyt is kiírtak, melyen egy luxustartózkodást sorsolnak majd ki.
Szabó Otília a Neckermann munkatársa elmondta, hogy Bulgária kiemelt desztináció az idei szezonban, mert nagyon jó ár-érték aránnyal és megfelelő szállodakapacitással rendelkezik, ezért nagyon bizakodóak. A termékek egész szezonban foglalhatók, de április 30-ig előfoglalási kedvezmény van, ezért ezt még érdemes kihasználni. A bolgár tengerparti szállodák jó elhelyezkedésűek, szinte valamennyi all inkluzív. A szállodák rengeteg gyerekkedvezményt, sok esetben ingyenességet és családbarát szolgáltatást nyújtanak, a fiatalokat pedig trendi partik, pubok várják a nyári szezonban. Újdonság a strandszervíz, melynek során 2 napernyő és 2 napágy is jár egy szobához. A szállodák a gyermekeket szórakoztató animációs programokban, szabadidős parkokban, játszóterekben is bővelkednek, a Dine around szolgáltatással pedig a szállodai étterem helyett egy egész listából választhat a vendég éttermet.
Kerényi Botond yield manager a tengerparti nyaralások foglalásainak pozitív alakulásáról beszélt, dr. Kanizsai Zsuzsa értékesítési vezető pedig az egyes desztinációk szálláshely kapacitásaira és a telítettségi mutatókra hívta fel az értékesítő kollegák figyelmét. A szálláshely szempontjából szűk keresztmetszetű görög szigeteken előre lefoglalt szálláskapacitásaik vannak. A Neckermann portfóliója részben átalakult, hiszen több állandó termék a dinamikus csomagokba került, ahol ugyanúgy megtalálhatók és rendelhetők, de a fő csomagok megmaradtak.
Forrás: Turizmus Online