Felhívás budapesti turisztikai szolgáltatók és éttermek részére

A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely szolgáltatás tavaly is igen nagy népszerűségnek örvendett, és az elmúlt kampányok sikerének kulcseleme volt.

Az idei évben egy kiemelkedően fontos újítást szeretnénk bevezetni a nyitottabb és gördülékenyebb kommunikáció érdekében. Az eddigi években alkalmazott papír alapú voucherek kiadása helyett online rendszert fogunk üzemeltetni az adatok feldolgozására.

A Winter Invitation kampány Budapest életének egyik kiemelten fontos projektje, amely nem csak a téli-tavaszi szezon forgalmának erősítését célozza, hanem Budapest mint turisztikai desztináció arculatát is formálja.

A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A marketingakció már visszaigazolt kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A legmegfelelőbb ajánlatot biztosító OTA partner kiválasztás alatt van. Természetesen a célpiacok meghatározó OTA szereplői közül kerül ki a partner utazási portál, a partnereink visszajelzései alapján. A tavalyi évhez hasonlóan egyéb turisztikai szolgáltatók is jelezték már csatlakozási szándékukat, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó lehessen.

A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (www.budapestwinter.com).

A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (százalékos kedvezmény, egyéb egyedi felajánlás a BWI vendégek számára) biztosítása mellett, nettó 100.000 Ft + ÁFA részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak.

A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt.-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a BWI kampány megjelenését a nemzetközi kommunikációs csatornákon, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a www.budapestwinter.com oldalon PR cikkel, linkkel és teljes leírással. Továbbá tartalmazza a BWI kampány social media felületein, illetve az online és nyomtatható voucheren egyéni logóval való megjelenést is.

Az akció promóciója szeptemberben indul.

Szerződött partnereink jogosultak a BWI kampányt saját csatornáikon, illetve egyéb B2C csatornákon keresztül is népszerűsíteni. Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 123 515 addicionális vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2013. november 1. és 2014. április 6. között Budapesten.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével, sokkal hatékonyabbak is.

A Magyar Turizmus Zrt. vállalja a BWI kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció főfinanszírozója is.

Az előző évi promóció eredményeiről szóló sajtóközlemény ezen a linken érhető el.

JELENTKEZÉS ÉS SZERZŐDÉSKÖTÉS:

Kérjük, hogy az akcióhoz való előzetes csatlakozási szándékukat legkésőbb 2014. augusztus 1-ig szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségeken:

Magyar Turizmus Zrt. Marketing Igazgatóság

Katona András, Boros-Vágvölgyi Zsófia

Telefon: 488-8667 Fax: 488-8761 E-mail: [email protected]


Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.
 Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját

Nyugdíjasok megpróbálják beállítani Phileas Fogg rekordját 

Negyven nap, majdnem 30.000 kilométer, 3274 gyalogló.
Kulturális randevú Göcsejben

Kulturális randevú Göcsejben 

Az eseménysorozat a göcseji dombok között idén 22 településen több mint 60 programot és közel 100 élményt kínál a „fenntartható lassúság” jegyében.
Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában

Indul a nyári szezon a Tisza-tó fővárosában 

Ezen a nyáron is rengeteg kalanddal és élménnyel vár Tiszafüred.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.