Felhívás budapesti turisztikai szolgáltatók és éttermek részére

A Magyar Turizmus Zrt. 9. alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelynek célja Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése. Az MT Zrt. a 2014 szeptemberében induló 1 millió euró média-költségvetésű, 2015. április 5-ig tartó akcióhoz várja csatlakozó partnerek jelentkezését.

A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely szolgáltatás tavaly is igen nagy népszerűségnek örvendett, és az elmúlt kampányok sikerének kulcseleme volt.

Az idei évben egy kiemelkedően fontos újítást szeretnénk bevezetni a nyitottabb és gördülékenyebb kommunikáció érdekében. Az eddigi években alkalmazott papír alapú voucherek kiadása helyett online rendszert fogunk üzemeltetni az adatok feldolgozására.

A Winter Invitation kampány Budapest életének egyik kiemelten fontos projektje, amely nem csak a téli-tavaszi szezon forgalmának erősítését célozza, hanem Budapest mint turisztikai desztináció arculatát is formálja.

A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.

A marketingakció már visszaigazolt kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A legmegfelelőbb ajánlatot biztosító OTA partner kiválasztás alatt van. Természetesen a célpiacok meghatározó OTA szereplői közül kerül ki a partner utazási portál, a partnereink visszajelzései alapján. A tavalyi évhez hasonlóan egyéb turisztikai szolgáltatók is jelezték már csatlakozási szándékukat, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó lehessen.

A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (www.budapestwinter.com).

A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (százalékos kedvezmény, egyéb egyedi felajánlás a BWI vendégek számára) biztosítása mellett, nettó 100.000 Ft + ÁFA részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak.

A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt.-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a BWI kampány megjelenését a nemzetközi kommunikációs csatornákon, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a www.budapestwinter.com oldalon PR cikkel, linkkel és teljes leírással. Továbbá tartalmazza a BWI kampány social media felületein, illetve az online és nyomtatható voucheren egyéni logóval való megjelenést is.

Az akció promóciója szeptemberben indul.

Szerződött partnereink jogosultak a BWI kampányt saját csatornáikon, illetve egyéb B2C csatornákon keresztül is népszerűsíteni. Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 123 515 addicionális vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2013. november 1. és 2014. április 6. között Budapesten.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével, sokkal hatékonyabbak is.

A Magyar Turizmus Zrt. vállalja a BWI kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció főfinanszírozója is.

Az előző évi promóció eredményeiről szóló sajtóközlemény ezen a linken érhető el.

JELENTKEZÉS ÉS SZERZŐDÉSKÖTÉS:

Kérjük, hogy az akcióhoz való előzetes csatlakozási szándékukat legkésőbb 2014. augusztus 1-ig szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségeken:

Magyar Turizmus Zrt. Marketing Igazgatóság

Katona András, Boros-Vágvölgyi Zsófia

Telefon: 488-8667 Fax: 488-8761 E-mail: [email protected]


Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!

Klasszis TopDesign 2024: a zsűri már döntött, de a közönség még szavazhat!  

Lehet, hogy az Ön szavazata dönti el, melyik szálloda vagy vendéglátóegység kapja a rangos közönségdíjat az idei döntőbe került pályázók közül.
Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét

Leleplezték Munkácsy Mihály eddig ismeretlen művét 

Ausztráliából hozta haza a Virág Judit Galéria, a Madame Tussauds Budapestben mutatták be a csodálatos portrét.
Máté Bence az év madárfotósa

Máté Bence az év madárfotósa 

A második fordulóba került képek összesen 170 különböző madárfajt örökítettek meg.
Ezek lettek az Év kutyabarát helyei 2024-ben

Ezek lettek az Év kutyabarát helyei 2024-ben 

Idén már 11. alkalommal került megrendezésre az Év kutyabarát helye kampány a Kutyabarát.hu szervezésében, ismét hatalmas érdeklődés övezte a kutyabarát szállások, vendéglátóhelyek és munkahelyek megmérettetését.
Ha faültetés, akkor segítenek a szajkók

Ha faültetés, akkor segítenek a szajkók 

Szajkók segítenek a faültetésben Pesterzsébeten és Veresegyház határában.
Nyílik a képzőművészeti galéria karácsonyi vására

Nyílik a képzőművészeti galéria karácsonyi vására 

Hetedik alkalommal jelentkezik a Resident Art Fair karácsonyi vására, ezúttal Allegro Barbaro címmel.
Adománygyűjtő akció a Bazilika800 emlékév végén Pannonhalmán

Adománygyűjtő akció a Bazilika800 emlékév végén Pannonhalmán 

Az évfordulót a bencések egész évben számos lelkiségi, kulturális és turisztikai, programmal ünnepelték.
Új kiállítás a kortárs művészeti központban

Új kiállítás a kortárs művészeti központban 

Újabb időszaki kiállítás megnyitására készül az MBH Bank Művészeti Alapítvány támogatásával működő Hungarian Art & Business (HAB) művészeti központ, amely ezúttal a kert mint ember által alakított természet világába invitálja majd a látogatókat.
Reklámfilm az ünnepekre: az egyik leghíresebb karácsonyi dal története– videóval

Reklámfilm az ünnepekre: az egyik leghíresebb karácsonyi dal története– videóval 

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott.
Megérkeztek Budapestre az ősi szimbólumokkal teli alkotások

Megérkeztek Budapestre az ősi szimbólumokkal teli alkotások 

A latin-amerikai absztrakt művészet úttörőjének alkotásai a Cervantes Intézetben.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.