A Magyar Turizmus Zrt. és a hozzá csatlakozó turisztikai szolgáltatók célja, egy olyan vonzó csomagajánlat kialakítása, mely Budapestet megkülönbözteti más európai országok, városok csomagajánlataitól. Így a 2=3; 3=4 szállodai kedvezményajánlat mellett idén is ingyenes fürdőlátogatást (Gellért, Lukács és Rudas) biztosítunk a vendégek részére, mely szolgáltatás tavaly is igen nagy népszerűségnek örvendett, és az elmúlt kampányok sikerének kulcseleme volt.
Az idei évben egy kiemelkedően fontos újítást szeretnénk bevezetni a nyitottabb és gördülékenyebb kommunikáció érdekében. Az eddigi években alkalmazott papír alapú voucherek kiadása helyett online rendszert fogunk üzemeltetni az adatok feldolgozására.
A Winter Invitation kampány Budapest életének egyik kiemelten fontos projektje, amely nem csak a téli-tavaszi szezon forgalmának erősítését célozza, hanem Budapest mint turisztikai desztináció arculatát is formálja.
A BWI kampány tervezett legfőbb célpiacai: Egyesült Királyság, Skandinávia (Svédország, Norvégia és Finnország), Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Ausztria, illetve Szlovákia, Lengyelország, Szerbia és Románia.
A marketingakció már visszaigazolt kiemelt együttműködő partnerei: a budapesti három-, négy- és ötcsillagos szállodák, a Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, a Budapest Airport Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői Zrt. A legmegfelelőbb ajánlatot biztosító OTA partner kiválasztás alatt van. Természetesen a célpiacok meghatározó OTA szereplői közül kerül ki a partner utazási portál, a partnereink visszajelzései alapján. A tavalyi évhez hasonlóan egyéb turisztikai szolgáltatók is jelezték már csatlakozási szándékukat, hogy a csomag a vendégek számára minél gazdagabb és különösen vonzó lehessen.
A közös kampány népszerűsítése érdekében a leghatékonyabb kommunikációs eszközöket alkalmazzák majd a szervezők. Ezek között, valamennyi résztvevő számára megjelenést biztosítanak a saját arculatú kampány többnyelvű honlapján (www.budapestwinter.com).
A Budapest Winter Invitation akcióhoz a szolgáltatók kedvezményes ajánlatok (százalékos kedvezmény, egyéb egyedi felajánlás a BWI vendégek számára) biztosítása mellett, nettó 100.000 Ft + ÁFA részvételi díj befizetésével csatlakozhatnak.
A kampányhoz történő csatlakozást szerződésben rögzítjük. Az ár tartalmazza a promóciós hozzájárulást (részvételi díj 50 %-a, az MT Zrt.-vel kötendő szerződés szerint), amely biztosítja a BWI kampány megjelenését a nemzetközi kommunikációs csatornákon, és a kampány népszerűsítését több mint 15 országban, illetve megjelenést az akció hivatalos honlapján, a www.budapestwinter.com oldalon PR cikkel, linkkel és teljes leírással. Továbbá tartalmazza a BWI kampány social media felületein, illetve az online és nyomtatható voucheren egyéni logóval való megjelenést is.
Az akció promóciója szeptemberben indul.
Szerződött partnereink jogosultak a BWI kampányt saját csatornáikon, illetve egyéb B2C csatornákon keresztül is népszerűsíteni. Az előző évi Budapest Winter Invitation keretében minden eddiginél több, 123 515 addicionális vendégéjszakát töltöttek el a vendégek 2013. november 1. és 2014. április 6. között Budapesten.
A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítésével, sokkal hatékonyabbak is.
A Magyar Turizmus Zrt. vállalja a BWI kampány koordinálását, aktívan részt vesz annak népszerűsítésében, és egyben az akció főfinanszírozója is.
Az előző évi promóció eredményeiről szóló sajtóközlemény ezen a linken érhető el.
JELENTKEZÉS ÉS SZERZŐDÉSKÖTÉS:
Kérjük, hogy az akcióhoz való előzetes csatlakozási szándékukat legkésőbb 2014. augusztus 1-ig szíveskedjenek jelezni az alábbi elérhetőségeken:
Magyar Turizmus Zrt. Marketing Igazgatóság
Katona András, Boros-Vágvölgyi Zsófia
Telefon: 488-8667 Fax: 488-8761 E-mail: [email protected]
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.