Három új menedzser a magyar szállásfoglaló portálnál

A Szallas.hu-nál a tavalyi év végéhez kapcsolódó portfólióbővítés az értékesítést támogató feladatok gyarapodását is jelentette, ezért a portál három új szakemberrel bővítette marketingcsapatát.

A Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki a környező országokban, valamint a Hotel.de portállal kötött megállapodás révén 5 kontinensre terjesztette ki a magyarul lefoglalható hotelek és apartmanok körét.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője elmondta: az ambiciózus célok eléréséhez folyamatos fejlesztésre van szükség, mind a technológia, mind az emberi erőforrások tekintetében. „A hatékonyság növelése és a különböző felületeken futó kampányok összehangolása szükségessé tette a marketingcsapatunk bővítését. Három fiatal, de már sok tapasztalattal rendelkező szakembert hívtunk a vállalathoz, akiknek a további növekedés biztosítása lesz a fő feladatuk” – magyarázta Szigetvári József.

Brand marketing menedzser – Borcsik Beáta (31)

Borcsik Beáta közel 10 éves szakmai tapasztalattal érkezett a Szallas.hu-hoz. 2006-ban végzett a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, a kereskedelmi közgazdász szak marketing szakirányán. Ezután a Hell Energy csapatához csatlakozott, ahol főként offline ATL és BTL kampányok tervezésében és kivitelezésében szerzett gyakorlatot. Az utóbbi két évben a Kreatív Kombinát vezetőjeként az észak-magyarországi régió kis- és középvállalatai számára szállított kommunikációs megoldásokat, a Szallas.hu-hoz ugyanakkor az online marketingben rejlő kihívások vonzották. Brand marketing menedzserként a közösségi kommunikáció finomhangolását és a B2B kapcsolatok fejlesztését kezdte el, hosszú távon pedig azt kell biztosítania, hogy a párhuzamosan futó offline és online marketing kampányok, social és PR tevékenységek hatékonyan támogassák egymást.

E-mail marketing menedzser – Elsik Zoltán (30)

A közel 9 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Karán szerzett diplomát műszaki menedzserként. A szakma alapjait az Extreme Digital Zrt.-nél sajátította el, majd a Libri csapatához igazolt portál menedzserként. A Shopline-nal való egyesülés után már egy piacvezető márka online megjelenéséért felelt. A Szallas.hu-nál e-mail marketing menedzserként fő feladata egy olyan rendszer fejlesztése és kezelése, amely az adatbázis tagjainak teljesen interaktív, testre szabott tartalmakat biztosít. A hazánkban egyedülálló megoldást a magyarországi tesztelés után a Szallas.hu portfóliójába tartozó többi országban is be fogják vezetni.

Online marketing menedzser – Dankó Attila (30)

Több mint 8 éves szakmai pályafutása alatt Dankó Attila Magyarországon és külföldön is bizonyította rátermettségét. Budapesten elsősorban ügynökségi oldalon dolgozott, az Initiative, a VivaKi és a Carnation csapatát is erősítette. Emellett több évig élt Angliában, ahol a BetClick nemzetközi affiliate marketing kampányait, majd később a Dentsu Aegisnél az Arcadia európai terjeszkedését támogatta. A Szallas.hu-nál az affiliate marketing mellett a médiatulajdonosokkal kialakított együttműködésekért és összességében az adatbázis építéséért felel. Online marketing menedzserként a performance irányt képviseli.


A termálturizmus valósága Budapesten

A termálturizmus valósága Budapesten 

A gyógy- és termálturizmus egyre fontosabb szerepet tölt be, ugyanakkor számos kihívással is szembesül, mint a fenntarthatóság, a piaci elvárások, az orvosi validáció, a vendégigények és a nemzetközi versenyhelyzet.
Jön a VéNégy Fesztivál

Jön a VéNégy Fesztivál 

Július első napjaiban, Nagymarosnál.
Javult a természetes fürdővizeink minősége

Javult a természetes fürdővizeink minősége 

A 2024-ben 288 természetes fürdővizet tartottak nyilván Magyarországon. Ezek közül 193 kiváló, 58 jó és 4 tűrhető minősítést kapott.
Itt a friss TKI index

Itt a friss TKI index 

2025. májusban a turisztikai cégek 70 százalék szolgáltatási árainak növekedéséről számolt be az elmúlt 3 hónapra vonatkozóan az előző év azonos időszakához mérten.
Határon átívelő turisztikai egyesület született

Határon átívelő turisztikai egyesület született 

Megalakult a Fernenet – új határon átnyúló turisztikai egyesület a Fertő-tó térségében.
Életműkiállítás a belvárosi galériában

Életműkiállítás a belvárosi galériában 

Grandiózus életműkiállítással indítja útjára a nyarat a Virág Judit Galéria.
Megújult a legendás gemenci kőkereszt

Megújult a legendás gemenci kőkereszt 

A település központi részén, az árvízvédelmi töltés mellett, az egykori keselyűsi csárda előtt álló emlékművet bárki megcsodálhatja.
Indul a Muslinca Bringakör

Indul a Muslinca Bringakör 

A Muslinca Bringakör egy ingyenes, játékos, felfedező jellegű kerékpáros kihívás.
 Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén

Érdekes belföldi úti célok a hosszú hétvégén 

Siófok a legnépszerűbb pünkösdi úti cél belföldön az egyik szállásfoglaló portál friss foglalási adatai szerint a közelgő hosszú hétvégén.
Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen

Közel félezer pályázat az idei Virágos Magyarország versenyen 

Az országos környezetszépítő verseny legnépszerűbb kategóriái 2025-ben az Év főtere és az Év fasora.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.