Három új menedzser a magyar szállásfoglaló portálnál

A Szallas.hu-nál a tavalyi év végéhez kapcsolódó portfólióbővítés az értékesítést támogató feladatok gyarapodását is jelentette, ezért a portál három új szakemberrel bővítette marketingcsapatát.

A Szallas.hu jelentős szálláshelykínálatot épített ki a környező országokban, valamint a Hotel.de portállal kötött megállapodás révén 5 kontinensre terjesztette ki a magyarul lefoglalható hotelek és apartmanok körét.

Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője elmondta: az ambiciózus célok eléréséhez folyamatos fejlesztésre van szükség, mind a technológia, mind az emberi erőforrások tekintetében. „A hatékonyság növelése és a különböző felületeken futó kampányok összehangolása szükségessé tette a marketingcsapatunk bővítését. Három fiatal, de már sok tapasztalattal rendelkező szakembert hívtunk a vállalathoz, akiknek a további növekedés biztosítása lesz a fő feladatuk” – magyarázta Szigetvári József.

Brand marketing menedzser – Borcsik Beáta (31)

Borcsik Beáta közel 10 éves szakmai tapasztalattal érkezett a Szallas.hu-hoz. 2006-ban végzett a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján, a kereskedelmi közgazdász szak marketing szakirányán. Ezután a Hell Energy csapatához csatlakozott, ahol főként offline ATL és BTL kampányok tervezésében és kivitelezésében szerzett gyakorlatot. Az utóbbi két évben a Kreatív Kombinát vezetőjeként az észak-magyarországi régió kis- és középvállalatai számára szállított kommunikációs megoldásokat, a Szallas.hu-hoz ugyanakkor az online marketingben rejlő kihívások vonzották. Brand marketing menedzserként a közösségi kommunikáció finomhangolását és a B2B kapcsolatok fejlesztését kezdte el, hosszú távon pedig azt kell biztosítania, hogy a párhuzamosan futó offline és online marketing kampányok, social és PR tevékenységek hatékonyan támogassák egymást.

E-mail marketing menedzser – Elsik Zoltán (30)

A közel 9 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakember az Óbudai Egyetem Keleti Károly Gazdasági Karán szerzett diplomát műszaki menedzserként. A szakma alapjait az Extreme Digital Zrt.-nél sajátította el, majd a Libri csapatához igazolt portál menedzserként. A Shopline-nal való egyesülés után már egy piacvezető márka online megjelenéséért felelt. A Szallas.hu-nál e-mail marketing menedzserként fő feladata egy olyan rendszer fejlesztése és kezelése, amely az adatbázis tagjainak teljesen interaktív, testre szabott tartalmakat biztosít. A hazánkban egyedülálló megoldást a magyarországi tesztelés után a Szallas.hu portfóliójába tartozó többi országban is be fogják vezetni.

Online marketing menedzser – Dankó Attila (30)

Több mint 8 éves szakmai pályafutása alatt Dankó Attila Magyarországon és külföldön is bizonyította rátermettségét. Budapesten elsősorban ügynökségi oldalon dolgozott, az Initiative, a VivaKi és a Carnation csapatát is erősítette. Emellett több évig élt Angliában, ahol a BetClick nemzetközi affiliate marketing kampányait, majd később a Dentsu Aegisnél az Arcadia európai terjeszkedését támogatta. A Szallas.hu-nál az affiliate marketing mellett a médiatulajdonosokkal kialakított együttműködésekért és összességében az adatbázis építéséért felel. Online marketing menedzserként a performance irányt képviseli.


Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben

Körkép Budapest gyógyfürdőiről – ez várható 2025-ben 

Tény, hogy egyik legfontosabb turisztikai vonzerőnk, a fővárosi történelmi fürdőinek egy része felújításra szorul.
Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben

Kakasozás és pittyezés: majális a Skanzenben 

Májust gyakran nevezik zöld hónapnak, hiszen a természet, a fák és virágok újjászületésének ideje.
A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten

A gyönyörködtetés művészete – kiállítás Budapesten 

Három nő, három művészeti ág, egy közös nyelv: megnyílt a PRIMAVERA kiállítás a FISE Galériában.
Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál

Idén is Háromváros Kerékpáros Fesztivál 

Június 7-én és 8-án rendezik meg negyedik alkalommal Békéscsabán, Békésen és Gyulán a Háromváros Kerékpáros Fesztivált .
Programhegyek az Európa-napon

Programhegyek az Európa-napon 

Izgalmas programokkal és hasznos információkkal várják a szervezők az érdeklődőket az Európa-napon és az immár hagyományos EU-s futáson.
Kék Zóna Noszvajon

Kék Zóna Noszvajon  

Különleges eseménynek adott otthont a Nomád Hotel & Glamping.
Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat

Flash Award: lezárult a jelentkezés, már bírálják a pályázatokat 

Hatvanhárom pályázat érkezett a MaReSz idei versenyére.
Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar

Első önálló koncertjét adja Budapesten a skót sztárzenekar 

Június 11-én először lép fel önálló koncerttel Magyarországon a Biffy Clyro.
Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?

Miért olyan hatékony az ablakra ragasztható fólia?  

Egy hétvégi séta vagy reggeli kocogás során, ahogy a városban haladunk, láthatjuk, hogy rengeteg bolt kirakatán található fólia vagy valamilyen matrica. Ezek többféle célt szolgálhatnak, amelyek közül az első a figyelemfelkeltés. Ez egy jól bevált offline marketingeszköz, amit érdemes minden vállalkozásnak használnia.
Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány

Újabb hazai telepen ütötte fel a fejét a száj-és körömfájás járvány 

A Győr-Moson-Sopron vármegyei Rábapordányban is találtak ragadós száj- és körömfájásban fertőzött szarvasmarhát.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.