Idénytermékekkel lepik meg a hazánkba érkező turistákat

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. agrármarketing vezérigazgatóságának október végétől december közepéig tartó, belföldi fogyasztást ösztönző akcióját jelentették be a budapesti Nagyvásárcsarnokban tartott sajtótájékoztatón szerdán, Budapesten.

"Elsőként az alma, majd a baromfitermékek, borok és halak népszerűsítése következik az idénytermékek kampányában, amely december közepéig tart majd, de szeretnénk, ha folyamatos jelenléte lenne a magyar termékeknek" - jelentette be Lipcsey György Imre, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese.

Csodálkoznak majd a turisták, amikor a kampány első termékével, almával kínálják őket csütörtöktől a fővárosi tömegközlekedési eszközökön és a megállókban.

Az alma után a népi hagyományokat követve Márton-nap környékén a libamáj, a libatermékek, majd az újbor időszakában a borok (a furmint, a kékfrankos), mint az ünnep borai következnek. A kampány decemberben a tokaji aszú népszerűsítésével zárul.


Nagy István, a Földművelésügyi Minisztérium parlamenti államtitkára a kampányt megnyitó beszédében elmondta, ha egy negatív kampány átütő erővel jelenik meg mindenhol, akkor a mostani pozitív kampánynak is ott kell lennie mindenhol. A mai nap arról szól, hogy ráirányítsuk a figyelmet a magyar termékekre – tette hozzá.

Arról is szólt, hogy idén az almából a tavalyi 900 ezer tonnás rekordtermésnél kevesebb, 500 ezer tonna kiváló minőségű termett az országban. A magyar termék egyenlő a minőséggel, ezt kell a fogyasztókban tudatosítani, és erre kell a fogyasztók figyelmét ráirányítani - mondta.

"A baromfiágazatnak az orosz embargó sok kárt okozott, ennek ellenére a vágott baromfi exportja csaknem 20 százalékos növekedést mutat, képes kivédeni a válságot. A magyar vásárlók igénye töretlen a magyar baromfihús iránt" – mondta Nagy István.

Véleménye szerint nagyon fontos, hogy a magyarországi élelmiszerlánc-felügyeleti rendszer a termékeket a termőföldtől a fogyasztó asztaláig nyomon követi, a magyar élelmiszerek megbízhatósága, ellenőrzött minősége fontos, hogy mindenki számára egyértelmű legyen.

Az idénytermékek kampányát rádió- és tvszpotok, rádiós nyereményjátékok, valamint a nyomtatott és online hirdetések mellett Facebook-promóció is segíti. Sztárszakácsok is főzni fognak, erről video készül, amelyet közzétesznek az Agrármarketing Vezérigazgatóság Facebook-oldalán is.


Négy év után újra felbukkant a titokzatos Esernyős Ember

Négy év után újra felbukkant a titokzatos Esernyős Ember  

Ezúttal a soproni Tűztorony tetején tűnt fel.
Már látogatható a londoni Dívák & Ikonok utazókiállítás a Zene Házában

Már látogatható a londoni Dívák & Ikonok utazókiállítás a Zene Házában  

Soha ennyi nemzetközi és magyar sztárt bemutató tárlat nem volt még itthon látható.
Arisztokratikus, prémium minőségű natúrkozmetikumok modern embereknek

Arisztokratikus, prémium minőségű natúrkozmetikumok modern embereknek 

Sokunk álma, hogy megtaláljuk azt a bőrápolási rutint, amely által a legkisebb erőfeszítéssel, minimális ráfordított idővel, luxusélményben részesülhetünk nap mint nap. A Qreme megteremtette számunkra ezt a világot.
Nemzetközi építészeti díjat nyert a KÖZTI két projektje

Nemzetközi építészeti díjat nyert a KÖZTI két projektje 

A Balatonfüred Kongresszusi Központ és a Veszprémi Zöld Város is elismerésben részesült.
Ropogós rezesek, fontos kérdések és nemzetközi ízek az újbudai parkünnepen

Ropogós rezesek, fontos kérdések és nemzetközi ízek az újbudai parkünnepen 

Június 2-án rajtol a Bárka fesztivál a Feneketlen-tó partján.
Cápa kerül horogra a Dunában?

Cápa kerül horogra a Dunában? 

Nagyon úgy tűnik, hogy a hír igaz! Nem kacsa.
Kibővítették a tokaji bringa-túra programját

Kibővítették a tokaji bringa-túra programját 

Az elmúlt években megyehatáron túlról, Budapestről, sőt külföldről, Japánból és Svájcból is volt résztvevő az ingyenes túrán.
Pünkösdi szezonnyitó, izgalmas bulik - vár a Plázs

Pünkösdi szezonnyitó, izgalmas bulik - vár a Plázs 

Siófok pünkösdi szezonnyitóján, május 17. és 20. között megtelik élettel a Siófoki Nagystrand, színes családi programokkal, légi bemutatóval, óriás akadálypályával, balatoni borokkal és gasztrovásárral várják az érdeklődőket.
Szuperprodukció érkezik Budapestre

Szuperprodukció érkezik Budapestre 

Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 000 környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat.
Everguest: idén szintet lép az utazási kedv

Everguest: idén szintet lép az utazási kedv 

Friss felmérés, amelyet a turisztikai tanácsadó és technológiai cég készített és tett közzé.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.