Ilyen a magyar turista - a Szállás.hu új reklámfilmje

Június 8-án indul a Szallas.hu legújabb reklámkampánya, amely kevésbé megbotránkoztató, mint a korábbi években, de most is igyekszik görbe tükröt tartani a nézők elé. 

A reklám főhőse az átlagos magyar utazó, aki rántott húsos zsemlét pakol a városnézésre, külföldön is magyarul próbál útbaigazítást kérni és hazaviszi a szappant a szállodai szobából.

{youtube|id=SrcDafLXLmE}

Kampánycél

A Szallas.hu jelenleg Magyarország legnagyobb szállásfoglaló oldala, de elsősorban még belföldi utazások tervezéséhez használják. Az új reklám arra hívja fel a figyelmet, hogy a portálon ma már 5 kontinens 175 országának szállásait lehet magyarul lefoglalni. A kampány előtt a Szallas.hu online ügynöksége, az Artisan Marketing viselkedésalapú felméréssel tesztelte a videó végén elhangzó üzenetet. A kutatásból az derült ki, hogy a magyarokat a külföldi foglalástól leginkább az idegen nyelvek kellő mértékű ismeretének hiánya tartja vissza. A koncepció kialakításakor fontos volt, hogy emlékezetes és megkülönböztethető legyen a márka, emellett magasabb minőséget tükrözzön a fiatalosság megőrzése mellett.

Kreatívkoncepció

A Springer & Jacoby Budapest által készített reklámfilm kreatívkoncepciója a magyar turistákra jellemző sztereotípiákra épít, így a külföldi utazás kellő iróniával, mégis szerethető módon jelenik meg benne. Annyira magyar vonatkozású szituációkat mutat be, hogy stock filmek használata szóba sem jöhetett, inkább az amatőr felvételekhez hasonló jeleneteket vettek fel, mintha csak a Szallas.hu felhasználóinak videóit vágták volna össze.

Érdekességek

A repülőgép leszállásakor tapsoló utasokat egyszerűen nem sikerült lefilmezni más országokban tartó járatokon; a többségében külföldi utasok értetlenül néztek, amikor a stáb tagjai beépített emberként tapsolni kezdtek. Végül egy Budapestre érkező, magyarokkal teli gépen sikerült rögzíteni, ahogy többen tapsolnak. A jeleneteket kategóriájának egyik legjobb kamerájával (Sony a7S) vették fel, amelyet kifejezetten mozgóképek készítésére fejlesztettek ki, a profi operatőr ugyanakkor olyan kameramozgásokat alkalmazott, amelyek hitelesen idézik fel az amatőr videók világát.

A filmforgatásról werkfotók is készültek:

 

Az alkotók listája


Megbízó: Szallas.hu

Ügyvezető igazgató: Szigetvári József

Brand manager: Borcsik Beáta

 

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest

Kreatívigazgató: Sikos Péter, Szűcs László

Art director: Lengyel Boldizsár

Szövegíró: Szántó Dénes

 

Produkciós cég: Craft

Producer: Angyal Gergő

Rendező: Szirmai Márton

Operatőr: Bálint Dániel

Gyártásvezető: Ausztrics Andrea

 

Utómunka: Lamb

 

Vágó: Pálfalvy Réka

Colorist: Nagy Eszter

Packshotanimáció: Várfoki Zoltán

Zene: Kalotás Csaba

 

Médiaügynökség: Central Médiacsoport és a 1080P

Médiatervező: Dudás Anita (CM), Havasi Ági (1080P)

Online tervező: Artisan

 

 


Életre kel Gustav Klimt arany világa

Életre kel Gustav Klimt arany világa 

A Gustav Klimt: The Immersive Experience című interaktív produkció a legmodernebb technika segítségével vezeti be a látogatókat Klimt csodálatos világába, amely több mint száz évvel a művész halála után is lenyűgözi a közönséget.
Továbbra is nyitva az ablak az ország környezetszépítő versenyén

Továbbra is nyitva az ablak az ország környezetszépítő versenyén 

A szervezők meghosszabbították a pályázati határidőt két héttel.
Európa Sportrégiója címre pályázik Veszprém és a Bakony-Balaton régió

Európa Sportrégiója címre pályázik Veszprém és a Bakony-Balaton régió 

A pályázat előkészítése befejeződött, célja, hogy a rendszeres mozgást minden korosztály számára a mindennapok részévé tegye.
Íme, a 2025. évi Flash Award díjazottjai

Íme, a 2025. évi Flash Award díjazottjai 

Inspiráló helyszínen különleges díjátadó gála zajlott május 13-án este.
Virágzó hagyomány Fehérvárcsurgón

Virágzó hagyomány Fehérvárcsurgón 

2025. május 30-án nyílik a 21. Európai Dísznövény és Kertművészeti Kiállítás és Vásár.
Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján

Tudomány, művészet és szenvedély az idei Műtárgyak Éjszakáján 

Idén a tudomány és a művészet kapcsolata a rendezvény kiemelt témája.
Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között

Idén újra: Öböl-átúszás Tihany és Balatonfüred között 

A rendezvény célja nem csupán a sport, hanem a természet, az élmény, a hagyomány és az értékek ünneplése.
Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban

Programkavalkád a Tokaj Fesztiválkatlanban 

Huszonöt programmal várja nyáron látogatóit az ország egyik legnagyobb szabadtéri színháza, a Tokaj Fesztiválkatlan.
Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója

Jön: háború utáni és kortárs művek aukciója 

Keserü Ilona drámai képe 40 millió forintos kikiáltási árról indul a Virág Judit Galéria árverésén.
 Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen

Közel kétezer résztvevő a Tisza-tó körüli kerékpárversenyen 

Új távokkal és felejthetetlen hangulattal ünnepelte 18. születésnapját a BSI kerékpáros eseménye.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.