Ilyen a magyar turista - a Szállás.hu új reklámfilmje

Június 8-án indul a Szallas.hu legújabb reklámkampánya, amely kevésbé megbotránkoztató, mint a korábbi években, de most is igyekszik görbe tükröt tartani a nézők elé. 

A reklám főhőse az átlagos magyar utazó, aki rántott húsos zsemlét pakol a városnézésre, külföldön is magyarul próbál útbaigazítást kérni és hazaviszi a szappant a szállodai szobából.

{youtube|id=SrcDafLXLmE}

Kampánycél

A Szallas.hu jelenleg Magyarország legnagyobb szállásfoglaló oldala, de elsősorban még belföldi utazások tervezéséhez használják. Az új reklám arra hívja fel a figyelmet, hogy a portálon ma már 5 kontinens 175 országának szállásait lehet magyarul lefoglalni. A kampány előtt a Szallas.hu online ügynöksége, az Artisan Marketing viselkedésalapú felméréssel tesztelte a videó végén elhangzó üzenetet. A kutatásból az derült ki, hogy a magyarokat a külföldi foglalástól leginkább az idegen nyelvek kellő mértékű ismeretének hiánya tartja vissza. A koncepció kialakításakor fontos volt, hogy emlékezetes és megkülönböztethető legyen a márka, emellett magasabb minőséget tükrözzön a fiatalosság megőrzése mellett.

Kreatívkoncepció

A Springer & Jacoby Budapest által készített reklámfilm kreatívkoncepciója a magyar turistákra jellemző sztereotípiákra épít, így a külföldi utazás kellő iróniával, mégis szerethető módon jelenik meg benne. Annyira magyar vonatkozású szituációkat mutat be, hogy stock filmek használata szóba sem jöhetett, inkább az amatőr felvételekhez hasonló jeleneteket vettek fel, mintha csak a Szallas.hu felhasználóinak videóit vágták volna össze.

Érdekességek

A repülőgép leszállásakor tapsoló utasokat egyszerűen nem sikerült lefilmezni más országokban tartó járatokon; a többségében külföldi utasok értetlenül néztek, amikor a stáb tagjai beépített emberként tapsolni kezdtek. Végül egy Budapestre érkező, magyarokkal teli gépen sikerült rögzíteni, ahogy többen tapsolnak. A jeleneteket kategóriájának egyik legjobb kamerájával (Sony a7S) vették fel, amelyet kifejezetten mozgóképek készítésére fejlesztettek ki, a profi operatőr ugyanakkor olyan kameramozgásokat alkalmazott, amelyek hitelesen idézik fel az amatőr videók világát.

A filmforgatásról werkfotók is készültek:

 

Az alkotók listája


Megbízó: Szallas.hu

Ügyvezető igazgató: Szigetvári József

Brand manager: Borcsik Beáta

 

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest

Kreatívigazgató: Sikos Péter, Szűcs László

Art director: Lengyel Boldizsár

Szövegíró: Szántó Dénes

 

Produkciós cég: Craft

Producer: Angyal Gergő

Rendező: Szirmai Márton

Operatőr: Bálint Dániel

Gyártásvezető: Ausztrics Andrea

 

Utómunka: Lamb

 

Vágó: Pálfalvy Réka

Colorist: Nagy Eszter

Packshotanimáció: Várfoki Zoltán

Zene: Kalotás Csaba

 

Médiaügynökség: Central Médiacsoport és a 1080P

Médiatervező: Dudás Anita (CM), Havasi Ági (1080P)

Online tervező: Artisan

 

 


Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum

Több mint kétmillió eurót fordíthat turisztikai fejlesztésre a Magyar Nemzeti Múzeum 

Az esztergomi vármúzeum és a zselízi Esterházy-kastély felújítására nyert pályázatot.
Turizmus Konjuktúra Index: a turizmus lehet idén a húzóágazat

Turizmus Konjuktúra Index: a turizmus lehet idén a húzóágazat  

Az ágazat szereplői helyzetüket pozitívnak érzékelték.
Új üzletág igazgató a HotelPremio Group-nál

Új üzletág igazgató a HotelPremio Group-nál 

Fazakas F. János a cégcsoport növekedéséért felel ez év május 1-től.
Stand up, flamenco, örökzöld slágerek: közeledik a pécsi Zsolnay Piknik

Stand up, flamenco, örökzöld slágerek: közeledik a pécsi Zsolnay Piknik 

Ingyenes kultúrális és családi programok június elsején és másodikán.
Innovációs díjat kapott a Skanzen

Innovációs díjat kapott a Skanzen 

Az előremutató projekt egyesíti a kultúrát a gondoskodással, egyedülálló módszertani és mentálhigiénés erőforrást biztosítva.
Közeleg a főszezon - milyen a jó vendégvárás a Balatonnál?

Közeleg a főszezon - milyen a jó vendégvárás a Balatonnál? 

Balatoni vendéglátás, vendégvárás témában Csapody Balázs, a Kistücsök étterem tulajdonosa, a Pannon Gasztronómia Akadémia (PGA) elnöke kérdezte a tó körül élő, szolgáltatási területen dolgozó szakértőket.
Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot

Elképzelhető, hogy végleg lezárják a Rám-szakadékot 

A klímaváltozás a népszerű kirándulóhelyekre is hatással van.
Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat

Kiosztották a Hévíz Város Turizmusáért díjat 

Molnár Ágnes a szálloda nyitása óta az Európafit oszlopos tagja.
Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni

Turizmusban a kulcs: az utazó fejével kell gondolkodni 

Egy friss kutatás eredményeiről számolt be Sulyok Judit, a Pannon Egyetem Turizmus Intézeti Tanszékének tudományos munkatársa a Veszprémben tartott Balaton Konferencián, május 2-án.
Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái

Titkokat őriznek az ország legkülönlegesebb és legidősebb fái 

Az Évgyűrűkben őrzött történetek – Magyarország fáinak titkos meséi című fotókiállítást május 4-én nyitják meg Badacsonyörsön.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.