Felhívás magyarországi szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók részére

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztináció alapú kommunikációs kampányt tervez 2019. január 15. és február 28. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködésére is számít. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország egy négy évszakos úti cél, így a téli szezonban is számos rejtett kincset és élményt tartogat a belföldi utazók számára.

Az MTÜ a kampánnyal az utazási döntések meghozatalában kíván segítséget nyújtani. Bemutatja egy-egy desztináció rejtett kincseit, felhívja a figyelmet az ebben az időszakban látható és látogatható turisztikai attrakciókra, kikapcsolódási lehetőségekre, emellett inspirációt nyújt az ország felfedezésére.

Az MTÜ ezúton várja azon magyarországi fürdők, szálláshelyek, éttermek, és egyéb turisztikai attrakciók (pl.: múzeumok, nemzeti parkok, túraszervezők) jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnének a belföldi turisztikai forgalom élénkítése céljából.

A kampányhoz csatlakozó szolgáltatókat arra kérjük, hogy 2019. január 15. és február 28. között „Helló Tél!” néven speciális ajánlatot hozzanak létre, értékesítsenek és népszerűsítsenek saját csatornáikon keresztül is. Az MTÜ a partnereket a kampány weboldalán gyűjti össze és teszi közzé kereshető formában (előzetes szűrés után), illetve átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat.

A téli utazásra ösztönző ajánlat, azaz a „HELLÓ TÉL!” tartalmát minden partner egyénileg határozza meg és teszi közzé a saját honlapján.

Az MTÜ által javasolt ajánlati típusok, kategóriák:

• Kedvezmény biztosítása
• Többletszolgáltatás biztosítása
• Termék ajándék a fogyasztás után
• Újravásárlásra ösztönző kedvezményes ajánlat

Kérjük, hogy a kampányhoz való csatlakozási szándékukat legkésőbb 2019. január 11-ig szíveskedjenek jelezni az alábbi linken elérhető jelentkezési lap kitöltésével, amely alapján az MTÜ képviselője felveszi Önökkel a kapcsolatot a jelentkezés véglegesítése érdekében. A kampányhoz való csatlakozás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

REGISZTRÁLOK

Kérjük továbbá leendő együttműködő partnereinket, hogy a téli kampányhoz kapcsolódó speciális ajánlat nevét a következőek szerint szíveskedjenek használni: „HELLÓ TÉL!”.

További kérdés esetén az alábbi elérhetőségen állunk rendelkezésére: [email protected]

Számítunk együttműködésükre a belföldi turizmus fellendítése érdekében!

Üdvözlettel,
Magyar Turisztikai Ügynökség

(X)


 Turizmusmarketing konferencia Pécsett

Turizmusmarketing konferencia Pécsett 

2025. április 11-én rendezik Pécsett a hazai turizmus- szakmai konferenciák zászlóshajójává vált évenkénti turizmusmarketing konferenciát.
Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein

Fenntarthatósági jó gyakorlatokról és az osztrák piac jelentőségéről az MSZÉSZ régiós ülésein 

A március 27-28-i régiós üléseken több mint 150 szállodaipari szakember vett részt.
Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány

Újabb két magyarországi szarvasmarhatelepen lehet száj- és körömfájásjárvány 

A helyzet azért is aggasztó, mert a két telep a magyar-szlovák határ közelében van.
A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre

A hazai munkavállalók fele nyitott egy új munkalehetőségre 

A fizetés mértéke és a juttatási csomag a legfőbb vonzerő.
Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine

Digitális színház, történelmi tárlat és időutazás: nyílik a Time Machine  

Április 8-án Budapest legújabb attrakciója egy egyedülálló időutazásra hív.
Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben

Nyomozós játék, cellalátogatás, börtönkoszt, tombolanyeremények a Várbörtönben 

Egyéves születésnapját igencsak különleges módon ünnepli a veszprémi Várbörtön Látogatóközpont.
Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál

Békéscsabán kezdődik a tavaszi fesztivál 

Csaknem harminc rendezvényt kínál a Békéscsabai Tavaszi Fesztivál.
Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben

Ennyit költött a rendezvényszektor 2024-ben 

A rendezvényszektor vállalati eseménymarketing piacának árbevétele 2024-ben 78,4 milliárd forint volt és 4,3 százalékos növekedést mutatott.
Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum

Különleges programokkal ünnepel a Folly Arborétum 

Idén 120 éves a badacsonyörsi botanikus kert.
Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön

Hagyományőrző húsvéti napok Matyóföldön 

Matyó Húsvét Mezőkövesden április 20-21-én.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.