Az új vezérigazgató-helyettes kiemelt feladata, hogy a magyar turizmus megújításával kapcsolatos célkitűzéseket marketing- és kommunikációs eszközökkel aktívan támogassa, egyben hozzájáruljon ahhoz, hogy megerősödjön hazánk turisztikai országmárkája, illetve tovább épüljenek legfontosabb turisztikai brandjeink. A Magyar Turisztikai Ügynökség egyik fő célja, hogy a turisztikai ágazat teljesítményét innovatív fejlesztések segítségével növelje tovább.
Az új vezetőnek fontos szerepe lesz abban is, hogy a legújabb digitális marketingeszközök alkalmazásával népszerűsítse a magyar turizmust külföldön és belföldön.
Bánhegyi Zsófia pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte, majd a KLM Royal Dutch Airlines légitársaság közép-európai termékmenedzsereként, később Közép-Kelet-Európa 12 országáért felelős loyalty menedzserként dolgozott. 2005-től 2010-ig a Heti Válasz Kiadó lapigazgató-helyettesi pozíciójában a kiadóvállalat terjesztési és online fejlesztési tevékenységéért felelt. 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetője volt a miniszteri kabinet tagjaként. Ezt követően az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetjének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet. Bánhegyi Zsófia 2012. augusztus 6-ától a Magyar Telekom 100%-os leányvállalatánál, a T-Systems Magyarország Zrt.-nél marketing- és kommunikációs igazgatói pozíciójában dolgozott, 2014-től a cég menedzsmentjének tagjaként. 2015 októberében a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója lett. Tagja az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) elnökségének, a multitagozat vezetője. A Magyar Reklámszövetség elnökségének tagja.
Forrás: Turizmus Online