Az econet.hu 26 százalékos érdekeltségében lévő Sziget Kft. által megrendezett zamárdi Balaton Sound sikere – az eredményes soproni VOLT Fesztivált követően – azt mutatja, hogy a nyári fesztiválozási kedvet egyelőre nem vetették vissza a kedvezőtlen gazdasági folyamatok.
A Sziget Kft. által megrendezett zamárdi Balaton Sound-ot követő első számítások szerint a rendezvény - a 2008-as évhez képest mintegy 50 százalékkal magasabb - 200 millió forintot meghaladó eredménnyel zárt. A látogatószámban újabb rekordot hozott az idei év, a 2007-es 32 ezres és a 2008-as 88 ezres látogatószám után idén 94 ezren voltak kíváncsaik az egyedülállóan szép helyszínen megrendezett elektronikus fesztiválra.
Az eredmény ötven százaléka járul majd hozzá a Sziget Kft. idei eredményességéhez. A 2009-ben 3. alkalommal megrendezett Balaton Sound sikere - amely egy héttel követte a 70 millió forintot meghaladó eredményességű soproni VOLT Fesztivált - egyrészt azt mutatja, hogy a nyári fesztiválozási kedvet egyelőre nem vetették vissza a kedvezőtlen gazdasági folyamatok, másrészt a rendezvény professzionális megszervezése és lebonyolítása a Sziget Kft. szakmai és pénzügyi stábjának eredményes munkáját dicséri.
A Balaton Sound és az egy héttel korábbi VOLT Fesztivál sikeres lebonyolítása megerősíti az econet.hu átalakított Sziget Kft. kivásárlási programjának - a két említett rendezvény teljes bevonásával a legerősebb három magyar fesztiválpiaci brand megszerzése - megalapozottságát. (VG Online/Napi Turizmus)