A Fradi legújabb saját márkás termékének megjelenése kapcsán a nagy tradíciókkal bíró Pernod Ricard szárnyai alá tartozó Passport Scotch-csal állapodott meg. A terméket már meg lehet vásárolni az Auchan, de hamarosan a Tesco és a CBA üzletláncaiban is.
- A múlt héten már megemlítettem, hogy hamarosan egy újabb Fradi-terméket is bemutatunk -fogalmazott Orosz Pál, akit a fradi.hu idéz. - Akkor is elmondtam, hogy amennyiben lehetőség van rá, akkor magyar termékeket forgalmazunk, ám lesznek majd kivételek. Ilyen a whisky is, amelyről talán mindenkinek Skócia jut elsőként az eszébe. Amikor elhatároztuk, hogy lesz Fradi whisky, akkor tudtuk, hogy nem jöhet más számításba, csak a scotch. A Passport Scotch tradícióit figyelembe véve úgy érezzük, jó döntést hoztunk. Árkategóriájában egy olyan terméket kívántunk megjeleníteni, amely minőséget képvisel, de mindenki számára elérhető. Nem akartuk, hogy az ár elriasszon bárkit is. Annyit elárulhatok, hogy nem ez az utolsó alkoholos termék, amelyet a Ferencváros forgalomba hoz. A Pernod Ricard képviselőivel folytatott megbeszélésünket követően elmondhatom, hogy 2013-ban egy lengyel vodkát is piacra bocsátunk. Ennek már csak a magyar-lengyel barátság miatt is örülök. De lesz természetesen magyar pálinkánk is.
Az FTC nemrégiben saját márkás gabonapelyhet és snacket dobott piacra. (forrás: SamsungSport)
...és Fradi whisky is lesz!
A Ferencvárosi Torna Club honlapján, a fradi.hu-n számol be a legújabb saját márkás termék érkezéséről: a szurkolók immár Fradi Whiskyvel is hangolhatnak a meccsek előtt, de tervben van vodka, pálinka és sör is.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.