Összesen tíz brit képviselő írta alá azt a tiltakozó levelet, melyben követelik, hogy a Citroën vonja vissza az új, C5 modellt népszerűsítő kampányát. A politikusok azért tiltakoznak, mert az „Unmistakably German”, azaz „összetéveszthetetlenül német” szlogennel készült szpot a benne látható náci sztereotípiák miatt káros következményekkel járhat, és a márka megítélésének sem tesz jót.
{video|id=423|width=425|height=355}
Az tény, hogy a szpot erőteljesen épít a harmincas évek náci sztereotípiáira, hiszen a filmben Wagner zenéjére láthatunk egy alpesi kúria előtt vívó párt, majd egyikük autóba száll és elhajt egy birodalmi sasra emlékeztető kőszobor és egy gótbetűs útjelző tábla mellett.
A gyártó megvédte a hirdetést, szerintük a film sugárzását engedélyezték, a kreatívot pedig humorosnak és viccesnek tartják.
A filmet az Euro RSCG készítette, a kampány pedig közterületen és digitális felületen is fut.
{video|id=423|width=425|height=355}
Az tény, hogy a szpot erőteljesen épít a harmincas évek náci sztereotípiáira, hiszen a filmben Wagner zenéjére láthatunk egy alpesi kúria előtt vívó párt, majd egyikük autóba száll és elhajt egy birodalmi sasra emlékeztető kőszobor és egy gótbetűs útjelző tábla mellett.
A gyártó megvédte a hirdetést, szerintük a film sugárzását engedélyezték, a kreatívot pedig humorosnak és viccesnek tartják.
A filmet az Euro RSCG készítette, a kampány pedig közterületen és digitális felületen is fut.