A márka eddig is ismert volt meglepő lépéseiről. 1928-tól a legrégebbi szponzora az újkori Olimpiai Játékoknak. A világon először kértek fel ismert embert arra, hogy egy márka reklámarca legyen és a Coca-Cola szerepeltetett először színes bőrű embereket reklámjaiban. Közkedveltségének köszönhetően a Coca-Cola volt az első termék, amelyik megjelent az amerikai Time magazin címlapján.
A május 8-án 127. születésnapját ünneplő Coca-Cola most ismét egy nagyot lép előre. A világmárkák közül először vállalta fel, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel a boltokban kapható termékei csomagolásának egyik oldalán egész Európában. Ez azért is nagy döntés, mert a titkos receptúra mellett a logó és márkanév képviseli a legnagyobb értéket a Coca-Cola Vállalat számára. Az elmúlt egy és negyed évszázadban ez az első alkalom, hogy ekkorát változtattak a termékek megjelenésén.
A legnépszerűbb magyar keresztnevek országszerte a Coca-Cola, a Coca-Cola light és a Coca-Cola Zero 0,5 literes palackjain jelennek meg. Emellett becenevekkel ellátott palackok is készülnek fél literes, valamint 1 és 2 literes kiszerelésekben. A 0,33 literes dobozos Coca-Cola-n hat, általános használatú gyűjtőnévre, ill. közkedvelt becenévre cserélik sajátjukat.
„Egy ilyen lépést csak egy olyan márka tehet meg, amelyiknek a termékét akár márkanév nélkül is felismerik a vásárlók, és amelynek hosszú időre visszanyúló személyes kapcsolata van a
Forrás: Élelmiszer Online