A legmodernebb számítástechnikai vívmányok is szórakoztatják az új Coffeeshop Company üzlet vendégeit. Míg a hőskorban a felszolgáló újságlapozót ajánlott, a XXI. századi vendégek iPadeket kapnak. Ezeken látható a kávéház kínálata, valamint tájékoztató anyagok, érdekességek is, de rendelni egyelőre nem lehet a készülékeken keresztül.
Hús-vér felszolgálók sürgölődnek az asztaloknál, ehhez ragaszkodott a tulajdonos-ügyvezető. Véleménye szerint ugyanis a vendégekkel kialakított személyes kapcsolat a sikeres üzlet egyik fontos eleme. Bessenyei Nóra elmondta, itt klasszikus módon, az asztaloknál történik a felszolgálás, nem kényszerítik rá a vendéget, hogy a pulttól a székéig egyensúlyozzon a kávéscsészékkel.
A kávéház megnyitásának ötlete már egy éve megszületett, ám időbe telt, mire kiválasztották a megfelelő helyszínt, üzlethelyiséget. Az utóbbi két hónapban készült el a komplett berendezés. Az üzlet hat új munkahelyet teremtett, az ügyvezető feladata és felelőssége volt a személyzet kiválasztása, véleménye szerint ez volt az egyik legfontosabb feladat.
Forrás: Profitline.hu