A Gmail tab probléma

Gmail tab probléma – megoldja a Facebook? - többek között erre a sokakat érintő kérdésre is választ kap az, aki eljön október 2-án a  II. Emailmarketing konferenciára a Gellért Szállóba. 

Az idei Emailmarketing konferencia központi témája a mobileszközök forradalma, illetve ehhez kapcsolódóan azok a kihívások, amelyek az emailmarketingesek számára komoly fejtörést okoznak. Az egyik aktuális probléma, amit az emailmarketingeseknek a lehető legjobban kezelniük kell, az a Gmail tabok, ugyanis a Gmail egyik nyár elején bevezetett fejlesztése, a „promóciók” fül létrehozása sokakban félelmet ébreszt. Néhányan már a hírlevélmarketing végét is megjósolták, hiszen ettől a lépéstől a megnyitási arányok csökkenése várható.

A Google szándéka nyilvánvaló; újabb titkos szokásokon alapuló algoritmussal próbálja a felhasználókat tehermentesíteni az olyan levelektől, melyek esetleg kevésbé érdeklik őket, a hirdetőket pedig nem meglepő módon inkább a fizetős megoldások, azon belül is elsősorban az AdWords felé igyekszik terelni. Ilyen helyzetben mit tehet egy cég, aki eddig óriási emailadatbázist épített, és aktív hírlevélmarketinget folytatott?

Az egyik lehetőség, a Google akarata előtti meghajlás, így komolyabb büdzsét fordítani az AdWords hirdetésekre. A másik lehetőség, olyan módszerek keresése, melyek segítségével a hírlevélolvasókat rá tudja venni, az üzenetek rendszeres megnyitására és olvasására, sőt esetleg arra is, hogy a Gmail promóciók fülből rakják át az általunk várható üzeneteket az inboxba. Talán meglepő, de ebben a Facebook sokat tud segíteni, ugyanis olyan speciális megoldásai vannak, melyekkel az emailadatbázisunk tagjait meg tudjuk szólítani, és ha kell, rendkívül célzottan meg is tudjuk mozgatni. Erről fog szólni Lévai Richárd előadása. Azokat a közösségimarketing-centrikus lehetőségeket mutatja be, melyek kiszabadítják a cégek hírleveleit a Gmail promóciós fül csapdájából.

A másik nagyon hatékony és már régről ismert eszköz a crossmarketing. Ez is segíthetne a Gmail tabok elleni küzdelemben, ma azonban sajnálatos módon sok marketingcsapatban külön gondolkozik a social-, az email- és a PPC-részleg és mindenki a saját eszközeivel, felületeivel szeretné a legtöbbet kihozni a munkájából. Összehangolt munkával, némi odafigyeléssel, és egy kicsivel több erőfeszítéssel megtöbbszörözhető az árbevétel. A legújabb crossmarketing-megoldások olyan lehetőséget nyújtanak, melyekkel egyénre szabottan, a megfelelő tartalommal tudjuk megtalálni a célközönséget, így egyértelműen nagyobb tranzakciós aránnyal is számolhatunk kampányaink során.  Ezt a témát járja körbe H. Nagy Fanni, aki a Sanoma legújabb crossmarketing kutatási eredményeivel érkezik.

A részletes programról és a további információkról itt olvashat!  

A jelentkezéshez kattintson ide!  


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.