A Német Idegenforgalmi Hivatal (DZT) marketingstratégiájának folyamatosságát a GTM megrendezésének állandósága is alátámasztja.
A DZT pályázat útján 2011-re Bonnt, Kölnt és Düsseldorfot jelölte ki a GTM közös megrendezésére. Az ezt követő évben Lipcse adhat otthont az eseménynek, míg 2013-ban Stuttgart lesz a vásár házigazdája. Stuttgartot követi 2014-ben Bréma. 2015-ben egészen biztos Türingia lesz a vásár helyszíne, de maga a település még nem ismert.
Az évenként változó helyszín magyarazáta többek közt - tájékoztatott Petra Hedorfer, a DZT elnök-vezérigazgatója -, hogy a GTM különösen a közepes méretű vállalkozások és idegenforgalmi létesítmények számára a legfontosabb értékesítési fóruma.
A 2010-es, 36. GTM házigazdája április 18-20. között az ARGE Mainz-Marketing Wiesbadennel és Majna-Frankfurttal együttműködésben. Az eseményre a szervezők ötszáznál is több külföldi utazásszervezőt, újságírót és bő 350 német résztvevőt várnak.