A Fashion Street stílusosan elegáns hangulatához méltán társult a Heineken rendezvénye, ahol a márka bemutatta az egy hónapon át tartó „Legendary Bartenders” promóció győzteseit. Az akció a Heineken által idén nyáron bevezetett „Star Serve” programot volt hivatott népszerűsíteni, ezen belül pedig a „legjobb bartender” címért versenyzett 23 népszerű szórakozóhely delegált pultosa. A sörkedvelők sem maradtak ki a játékból, hiszen a Star Serve alkalmazás segítségével augusztus 31-ig szavazhattak az általuk legjobbnak tartott sörcsapoló mesterre.
A győztes bártenderek és a nyertes vendéglátó egységek tulajdonosai elbűvölő környezetben vonultak fel Budapest egyik legtrendibb utcáján, a Fashion Streeten. Az eseményen a tökéletesen csapolt sörről a HEINEKEN képzett csapoló mesterei gondoskodtak. Nikola Sucur, a HEINEKEN Group brand menedzsere gratulált az összes résztvevőnek, és kiemelte, hogy a tökéletesen csapolt sör élményéhez a Heineken minőségi sztenderdjei mellett elengedhetetlen a bartenderek maximalista hozzáállása és elkötelezettsége. A beszéd után a fogyasztók szavazatai alapján a három legjobb bartender kézlenyomatát élőben örökítették meg, és a győztes Erős Gergely is megkapta nyereményét, az amszterdami utazást.
„4 éve vagyok a Rudas Romkert bartendere. Nagyon örültem a Heineken kezdeményezésének. Végre egy márka, amelyik felismeri a mi munkánk fontosságát a tökéletes termékélményben. Számomra a vendégek visszajelzése legfontosabb, és jó tudni, hogy örömet szerzek a munkámmal. Az átadó gála olyan volt, amilyenre vágytam, exkluzív környezetben.” – nyilatkozta a győztes Erős Gergely a kéznyomat megörökítése után.
A Star Serve programban résztvevő vendéglátóhelyek dolgozói egy exkluzív sörcsapoló tréning során elsajátították a professzionális sörcsapolás és a felszolgálás minden fortélyát. Apróságnak tűnő, ám annál jelentősebb mozzanatokra kell odafigyelnie egy sörcsapoló mesternek, például a pohár hőfokára, vagy a sörhab vastagságára. A technika mellett a kiszolgálás minősége is biztosíték arra, hogy a sörözés élménye teljes legyen. A Heineken arra kérte a sörkedvelőket, hogy személyesen teszteljék a Star Serve címet viselő vendéglátóhelyeken a sör és a kiszolgálás minőségét. Az applikáción keresztül szavazók közül minden nap kisorsoltak egy szerencsést, aki barátaival 12 pohár erejéig sörözhetett a HEINEKEN kontójára, így nem csak a bartenderek, de a sörkedvelők is nyertek.
(Kép: Kolbe Gábor)