A magyar légifuvarozó forgalmi eredményei nemzetközi viszonylatban is figyelemre méltóak, az európai iparági statisztikák szerint a Malév növelte legdinamikusabban utasszámát az európai légitársaságok közül. Az utasforgalom növekedés kiugróan magas a légitársaság több kulcsfontosságú piacán: Németországban, Olaszországban, a Skandináv államokban vagy akár Angliában.
A Malév április óta folyamatosan képes utasszám-növekedést elérni, ami a gazdasági válság közepette különösen egyedülálló Európában. A Malév az európai légitársasági statisztikákban rendszeresen az első három között szerepel a load factor és az utasszám növekedés tekintetében. A legutóbbi iparági jelentések szerint pedig a magyar nemzeti légitársaság növelte legmarkánsabban utasforgalmát az európai légitársaság közül.
„Új kereskedelmi stratégiánkkal sikerült újabb utas szegmenseket megszólítanunk, szinte valamennyi útvonalunkon növelni tudtuk piaci részesedésünket függetlenül attól, hogy fapados vagy hagyományos légitársasággal kellett versenyeznünk. A vállalati partnerek számára kidolgozott új programunknak köszönhetően pedig fél év alatt megnégyszereztük céges ügyfeleink számát Magyarországon” – értékelte az elmúlt időszakot Karim Makhlouf, kereskedelmi vezérigazgató helyettes.
A Malév kereskedelmi vezetője beszámolt arról is, hogy a kis- és közepes méretű vállatok számára is előnyös „Malév Corporate Saver” ajánlat a külpiacokon is kedvező fogadtatásra talált, a magyar légitársaságnak sikerült megdupláznia nemzetközi céges ügyfeleinek számát.
A Malév a téli szezonban is a további utasszám növelést célozta meg. Az új stílusú őszi-téli kampány a Malév hálózat főbb városait és annak egy-egy jellemző vonását jeleníti meg, kreatív ötletekkel és figyelemreméltóan alacsony repülőjegy árakkal, bruttó 26.600 forinttól.