A béren kívüli juttatásként adott ételutalványok bevált motivációs eszközök, de sokféle elégedetlenség okozói is lehetnek. A szolgáltatóknak képesnek kell lenniük a munkaadók és a végfelhasználók szempontjából legfontosabb igények kielégítésére. A Sodexo éppen ezért áttekintette és rendszerbe foglalta azokat a minőségi elvárásokat, amelyekhez szolgáltatásaiban igazodik, hogy e kritériumokat minden ügyfele számára átláthatóvá és bármikor számon kérhetővé is tegye. Ez azt jelenti, hogy amennyiben az ügyfél nem elégedett a szolgáltatás minőségével, a Sodexo visszatéríti szolgáltatási díját.
A papíralapú utalványt szeretik felhasználóik ott elkölteni, ahol mindennapos bevásárlásaikat intézik, s ebben a körben különösen népszerűek a kedvező árakat kínáló diszkont áruházak. A Sodexo ezért áprilistól az év végéig különleges közös akciókat bonyolít le a Penny Markettel, melynek során a Sodexo utalványok a Pennyben névértéküknél 500 Ft-tal többet érhetnek.
Minden ügyfél, aki Sodexo AJÁNDÉK vagy Sodexo MELEGÉTEL utalványt rendel, a megrendelt borítékokba az utalványok mellé egy-egy 500 Ft értékű, a Penny Market Kft. hálózatában felhasználható kupont is kap. A munkavállalók a kupont a kereskedőlánc bármely hazai üzletében felhasználhatják, amennyiben legalább 5.500 Ft összegű vásárlásukból legalább 4.000 Ft-ot Sodexo MELEGÉTEL vagy Sodexo AJÁNDÉK utalvánnyal egyenlítenek ki. (Részletes feltételek itt.)
A Sodexo utalványok így a Penny Markettel közös akcióban, a piacon egyedülálló módon kézzelfogható extra értéket nyújtanak a felhasználóknak.