Eddig a Billa, a Lidl, a Hofer, a Merkur és a Zielpunkt indított saját internetes idegenforgalmi foglalórendszert. A Spar csoport magyarországi konszolidált forgalma tavaly elérte a 397,3 milliárd forintot, ami 6,2 százalékos növekedés az előző évi 374,2 milliárd forinthoz képest - közölte korábban Feiner Péter, a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. A Spar csoport az idén érzékelhető forgalomnövekedés mellett a jelenlegi 14 százalékot meghaladó piaci részesedését 15 százalék körülire akarja emelni.
Szerkesztőségünk a Spar magyarországi központjának kommunikációs osztályán érdeklődött, hogy nálunk mikor debütál új szolgáltatásával a cég, de egyértelmű választ lapzártánkig nem kaptunk. A Magyarországon jelenlévő nemzetközi élelmiszer áruházláncok közül a Tesco szállt be nagy erőkkel az utazási piacra „civilként” tavaly júniusban. A kezdeti, TSC Travel Brokerrel folytatott együttműködés hamar véget ért; 2010 március közepétől már a Neckermann vette át a stafétát a TSC-től, miután megnyerte a Tesco által meghirdetett meghívásos tendert. (Turizmus Online - Napi Turizmus/MTI)