Futótűzként vágtázott végig a közösségi médián az elmúlt két hétben a felfüggesztett kávé, azaz állítólagos olasz eredete miatt Caffè sospesonak nevezett jótékonykodás legendája. Eszerint, ha valaki betér egy kávézóba, rendelhet több kávét, mint amit maga vagy társasága megiszik, a maradék kávét pedig a betérő rászorulók kapják meg. A szokás állítólag Olaszországból eredeztethető, de elég homályos, hogy valódi hagyományról van szó, vagy a közösségi média pumpálta nagyra.
Így vagy úgy, a Starbucks most bejelentette, hogy csr-tevékenységével összhangban a mozgalom mellé áll - írja a Brandrepublic. Bár - mint az sejthető is volt - az egyik, magát leginkább prémiumként meghatározó kávémárka nem úgy valósítja ezt meg, hogy hajléktalanok tolongjanak mondjuk London valamelyik elit negyedében elhelyezkedő üzletük körül.
A Starbucks elképzelése az, hogy a „felfüggesztett kávék” árát egy jótékonysági szervezethez juttatják el, akik abból a Nagy-Britannia szerte élő szegényeket támogatják majd.
Forrás: Kreatív Online