Oktató jellegű kampányra kérte fel ügynökségét, a Clair&Curtis-t a Tolnatej, mert a vállalat úgy véli, hogy a tej és tejtermékek kedvező élettani hatásait kevesen ismerik. A tévés miniprogram megismerteti a fogyasztókkal a tejtermékek készítésének és tárolásának titkait, valamint a bennük található vitaminok és ásványi anyagok tulajdonságait.
{youtube|id=UA_JGZkQxEc}
{youtube|id=rV9ZF7hvrjc}
{youtube|id=I8hTagt6xeY}
Az ügynökség szerint a kampány központi figurája azért egy tejbár csaposa, mert a csaposok mindig, mindent tudnak, ráadásul könnyen szóba elegyednek a vendégekkel. A fiatalember a pult mögött állva, rövid történetek formájában osztja meg tudását vendégeivel és a tévénézőkkel.
A casting során törekedtek arra, hogy hétköznapi arcok találjanak a hétköznapi helyzetekhez, ezért profi színészek helyett főként amatőrök szerepeltek.
Megbízó: Tolnatej Zrt.
Márka: Tolle
Marketingvezető: Tóth Mónika
Kreatívügynökség: Clair&Curtis
Gyártó: Pipacs Film
Rendező: Vécsey Márton
Kreatívigazgató: Imre V. Manuel
Ügyfélkapcsolati igazgató: Stier Edit
A kampány videóit itt megtalálja.
Forrás: Kreatív Online