A TUI prémium termékekkel igyekszik átvészelni a válságot

A Magyar TUI és a Starwood Hotels a múlt héten közös prezentáción mutatta be minőségi termékeit a budapesti Le Meridien szállodában.

A prémium, illetve a luxus szegmens kisebb mértékben hanyatlik mint a szabadidős turizmus egyéb szegmensei. Ezt a foglalások is visszaigazolják – emelte ki Nemes Mariann a Magyar TUI kommunikációs és PR igazgatója a rendezvényen, és hozzátette, cégük abban reménykedik, hogy a prémium kategóriájú utakra még az idei évben is lesz igény, amikor pedig globálisan csökken a kereslet. A TUI Prémium katalógus tavaly nyáron jelent meg először, és a sikeres tél után, ez lesz a harmadik szezonja. A katalógus a desztinációkat tekintve elsősorban Spanyolországra fókuszál, ahol Mallorcára, a Costa del Sol-ra, Grand Canairára és Teneriffére szólnak ajánlatai, de görög, török, máltai és tunéziai hotelek is szerepelnek a programfüzetben. A TUI Prémium katalógus lényege, hogy kizárólag olyan szállodákat tartalmaz, amelyek különös figyelmet fordítanak a vendégre, és személyre szabott szolgáltatásokat kínálnak. A prezentáción elhangzott az is, hogy idén a TUI - a korábbi profiljától eltérő módon - nagy hangsúlyt fektet az építőkocka-jellegű utazásszervezésre, és arra kéri viszonteladóit, bátran buzdítsák utasaikat arra, hogy adjanak hangot egyéni kívánságaiknak, mivel azzal a légitársasággal, azzal az indulási és érkezési időponttal, szállodával, szobatípussal, kiegészítő szolgáltatásokkal tudják összeállítani számukra az utazási csomagot, amivel csak kívánják. Idén újdonság, hogy a prémium katalógusból választók egy pohár pezsgőre vagy frissen facsart narancslére is vendégei a társaságnak a ferihegyi repülőtér tranzitvárójában. A TUI arra számít, hogy prémium katalógusának célközönsége a golfturisták, a nászutasok, és az exkluzivitásra vágyó párok, illetve családok lesznek. A kínálatban olyan már megszokott és megbízhatóan magas színvonalú hotelláncok házai szerepelnek mint a Grecotel, a RIU, a Grupotel és a magyar piacon újdonságnak számító Robinson Club-ok. Nemes Mariann szerint a hazai piac most érett meg az utóbbi termékre, amely elsősorban a fiatalokra fókuszál a személyzet közvetlenségével, modernitásával és wellfit tematikájával. A prémium est másik résztvevőjeként a TUI mellett a világ több mint 100 országában 900-nál is több hotelt számláló Starwood szállodacsoport is bemutatkozott, amely többek között olyan brand-eket mondhat magáénak mint a Sheraton, a Le Meridien, a Westin, és a csúcskategóriájú St. Regis. A Starwood, amely tulajdonol és/vagy üzemeltet szállodákat azt tervezi, hogy 2013-ra már 1050 házzal rendelkezik majd. A TUI Prémium katalógusában 4 szállodájuk foglalható.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.