Az Accor szállodacsoport a “Podium de la Relation Client”-díj nyertese
Az Európában vezető, a világon 90 országban működő szállodavállalat legutóbb a BearingPoint és a TNS piackutatók több mint 180 nagyvállalatra kiterjedő, ügyfélvéleményeken alapuló „Podium de la Relation Client”-díját kapta meg. Az elismerést több mint 4000 fogyasztó körében végzett felmérés alapján osztották ki. Az Accor a díjat korszerű online ügyfélmenedzsment-rendszeréért, innovatív szolgáltatásaiért és hűségprogramjáért kapta. „A szállodaláncok közt elsőként működtünk együtt a TripAdvisor utazási portállal, hogy a szálláshelyekről alkotott független vélemények közvetlenül az Accor foglalási oldalán jelenjenek meg” - mondta el Cédric Gobilliard, az Accor szállodacsoport alelnöke.
Az Accor Magyarország a Business Superbrands díjazottja
Az Accor idén okostelefonokra fejlesztett alkalmazással jelentkezett, ami megkönnyíti a szobafoglalást, hiszen több szempont szerinti szűrést tesz lehetővé a szállodák között és segít az időzónák közti eligazodásban. A szállodavállalat portálja felhasználóbarát felületet biztosít utazási irodák és más üzleti partnerek számára is, hogy foglalásaikat rögzítsék és részt vegyenek a hűségprogramokban. 2011-ben a csoport magyarországi szállodáit Business Superbrands díjjal ismerték el.