»Ha a kicsik összeállnak naggyá válnak« - hangzott a vezérgondolata Szlovénia legnagyobb turistarendezvénye, a Turizmus és Szabadidő kiállítás szervezőinek, amikor a kiállítás fejlesztésének új utait keresték. Szlovénia Alpok-Adria régióbeli geostratégiai helyzete meghatározó eleme lett az új stratégiának, miszerint az eddigi rendezvény Alpok-Adria: Turizmus és Szabadidő regionális kiállítássá bővül. Ez alkalommal a kiállítás fő témája a konyhaművészet lesz.
A megújított rendezvény szervezője, a Gospodarsko razstavišče (Gazdasági Kiállítás) partnereivel együtt gondoskodik a régió valamennyi turista célpontja egyenrangú bemutatásáról, különböző marketing eszközökkel biztosítva a kiállítók jobb felismerhetőségét, a látogatóknak pedig konkrét lehetőségeket kínálva szabadságuk és szabadidejük eltöltésére.
Típusvizsga és vásár
A regionális kiterjesztés mellett a kiállítás tartalmilag is bővül s először mutatja be kínálatát a látogatók szemszögéből. Így talál magának megfelelő kínálatot világjáró típus, az üdülő és a kiránduló típus csakúgy, mint az aktívabb utazók.
A kiállítás promóciós jellege mellet vásár jelleget is ölt, ugyanis a látogatók a helyszínen megejthetik a kívánt foglalásokat, tárgyalásokat folytathatnak. Az így vásárrá fejlődött kiállítás közvetlen üzletkötő hellyé válik