A dán sörmárka reklámportfólióját, korábban a Fold 7, előtte pedig a BETC ügynökség kezelte- tájékoztat a thedrum.com.
"Segítenek nekünk abban, hogy továbbfejlesszük a Carlsberg márka meglévő stratégiáját és a Santo egyik elsődleges feladata lesz, hogy a szponzori tevékenységre összpontosítson, a Premier League-ben"- kommentált a vállalat.
A Santo 2005-ben, a Coca- Cola egyik argentin kampányának építésével tünt fel, majd az Apple-nek is dolgozott, az iTunes népszerűsítését segítve. Az ügynökség 2009-ben a Vodafone-nal lépett partnerségre, majd egy évvel később elnyerte az Ad Age "Az év nemzetközi ügynöksége" díját.
A korábbi partnert a Fold 7-t 2010-ben nevezta ki a Carlsberg- a társaság számos labdarúgással kapcsolatos kampányt menedzselt- köztük a cég különösen ismert "That calls for a Carlsberg" szlogennel futó 2011-es kampányát.
A Carlsberg globális digitális ügynöksége, továbbra is az LBI marad.
Forrás: Marketinginfo.hu