Átadták az első SZÉP kártyát

Átadták az első OTP Széchenyi Pihenőkártyát, az egyik első regisztrált munkáltatói partner számára, amellyel a kártya tulajdonosa akár már ma fizethet az együttműködő szálláshelyek által biztosított szolgáltatásokért. Az átadóeseményen Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese és Szőcs László, a MOL csoport HR ügyvezető igazgatója mellett jelen volt Szatmáry Kristóf belgazdaságért felelős államtitkár, aki bizakodását fejezte ki, hogy a SZÉP Kártya beváltja a hozzá fűzött reményeket, és kulcsszerepe lesz a belföldi turizmus fellendítésében.

Az elektronikus kártya alapon működő Széchenyi Pihenőkártya bevezetéséről az év első felében született kormányzati elhatározás, azzal a céllal, hogy segítsék a belföldi turizmus fellendülését. Az újonnan bevezetett kártyán megkapott munkavállalói juttatásokat az elfogadóhelyi hálózathoz csatlakozó szálláshelyeken és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások igénybevétele során lehet felhasználni. Az OTP Csoport úttörő szerepet vállalt a Széchenyi Pihenőkártya kibocsátásában, elsőként kínálja ezt a lehetőséget a hazai munkáltatók és munkavállalók, valamint elfogadóhelyek részére.

„A Széchenyi Pihenőkártya bevezetése során azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy 4-5 éven belül jelentősen növeljük a hazai turizmus és belföldi nyaralások népszerűségét, hiszen a szállások és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások jelentik az egyik legjelentősebb munkahelyeket biztosító ágazatot Magyarországon. Nagy örömünkre szolgál, hogy kezdeményezésünkhöz máris olyan, a hazai piacon meghatározó vállalatok csatlakoztak, mint az OTP Bank vagy a MOL Nyrt.” – vélekedett Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium belgazdaságért felelős államtitkára.

„Az OTP SZÉP kártyával egy olyan új és biztonságos megoldást kínálunk a munkavállalók illetve a munkáltatók számára, amely jelentős könnyebbséget jelent majd a belföldi üdülések tervezése során. A kártya bevezetése ugyanis jelentősen csökkenteni fogja a munkáltatói, valamint az elfogadóhelyi adminisztrációs költségeket” – számolt be az újdonságról Kovács Antal, az OTP Bank vezérigazgató-helyettese. „Jelenleg mintegy félezer elfogadóhellyel állunk kapcsolatban, akik szeretnének csatlakozni az OTP SZÉP kártya partneri hálózatához. Az érdeklődés alapján kijelenthető, hogy 2012 végéig ez a szám megsokszorozódik.” – osztotta meg az OTP Csoport várakozásait Kovács Antal.

Szőcs László, a MOL csoport HR ügyvezető igazgatója elmondta: vállalatuk már év eleje óta választható juttatásként biztosítja a Széchenyi Pihenőkártyát a mintegy 8 000 magyarországi munkavállalója számára. „A MOL-nál azért döntöttünk úgy, hogy a munkáltatók között elsőként tesszük hozzáférhetővé az OTP SZÉP kártyát, mert hiszünk benne, hogy ez az új eszköz rugalmas, biztonságos és kényelmesen használható módon szolgálja munkatársaink kikapcsolódását, feltöltődését” - emelte ki beszédében Szőcs László, miután jelképesen átvette az első SZÉP kártyát Kovács Antaltól.


Egy korty Ázsia reggelire

Egy korty Ázsia reggelire 

Kulturális ízkavalkáddal hódít az új belvárosi brunchozó.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.