Mint már korábban megírtuk, 2012-ben, azaz jövőre utoljára rendezik meg az ACTB-t, melyre még további a magyar szolgáltatók jelentkezését várják. 2013- tól váltógazdálkodásban, tehát kétévente változó névvel és tartalommal jelenítik meg az osztrák turisztikai kínálatot. 2013-ban ATB Experience néven először, az osztrák tartományok egyenkénti bemutatkozására kerül sor; az eddig már jelentkező három tartomány (Tirol, Alsó-Ausztria, Karintia) közül választják ki a 2013-as győztest. 2014- ben ismét Bécsben ATB Sales vásárt rendeznek, hagyományos országos bemutatkozó rendezvény formájában.
Lendületben a szomszédok turizmusa
1995 óta a legjobb nyári szezont könyvelhették el az osztrákok.4,6 százalékkal nőtt a vendégek, és 2,4 százalékkal a vendégéjszakák száma (64 millió). A jó eredmény a külföldieknek köszönhető: tőlük származik a 6 százalékos plusz a vendégek és 3,2 százalékos többlet az általuk eltöltött vendégéjszakák számában. A januártól-októberig tartó időszakban, a vendégérkezéseket tekintve Bécs teljesített a legjobban (+ 7,2%), második Alsó-Ausztria (+ 5,2%), a harmadik Karintia (+ 4,2 %).
Who is Who a budapesti ÖW képviseleten
Az Österreich Werbung 22 országban működő külképviseleteinek egyike a hét fővel működő magyarországi. (Sok feladatot- így például a 27 nyelven elérhető on-line információs rendszert a bécsi központ üzemelteti). Budapesten az ismertetőt tartó Borsi Valéria feladata az eladásösztönzés, a szakmai rendezvények és kapcsolattartás. Szedlák Péter a sajtó és a gazdasági kooperáció, és a kereszt-marketing gazdája. Elvin Róbert tartja a kapcsolatot az osztrák partnerekkel (szolgáltatók, tartományok). Igaly Szilvia a nagyközönségi kapcsolatok ápolója, Hegedűs Fanny az on-line terület gazdája. A pénzügyek intézése Schréder Lídia feladata.