Az egyik sikeres sajtóút nyomán újabb vendégcsalogató cikk jelent meg Ausztriában Magyarországról mint egészségturisztikai nagyhatalomról. Ezúttal az osztrák Pannorama magazin (www.pannorama.eu) legfrissebb őszi száma, két egész oldalas összeállításban számol be a nyugat-magyarországi gyógytényezőkről és a kényeztető, világszínvonalú wellness-szolgáltatásokról. A hazai turisztikai szolgáltatók teljes mértékben felkészültek arra, hogy a XXI. század legmagasabb szintű elvárásainak megfelelően, ötcsillagos minőségben szolgálják ki az egészség megőrzésére nyitott, fiatalabb korosztályt is, – foglalható össze a cikk mondanivalója, amely üzenet teljes mértékben egybevág az MT Zrt. által is követett kommunikációs iránnyal. A közel 1,2 millió olvasóval rendelkező magazin elérhető Ausztria legtöbb fitnesz-stúdiójában, fodrász üzletében, orvosi rendelőiben, így a célcsoport szempontjából igen megfelelő médium a további potenciális egészségtudatos osztrák turista Magyarországra csábítása érdekében. A cikk szerzője az MT Zrt. és a hévízi turisztikai szolgáltatók meghívására járt Magyarországon. A sajtómegjelenés része annak az offenzívának, amelyet az MT Zrt. az ősz folyamán is folytat annak érdekében, hogy mind a nagyközönség, mind pedig az osztrák turisztikai szakma részletesen megismerje és elismerje hazánk kiemelkedő egészségturisztikai attrakcióit és szolgáltatásait. A workshopok sorozata szeptember 14-én, a hévízi kúraajánlatok bécsi bemutatásával folytatódik. Október 5-én a „Nagy Magyar Turizmusnap” kerül megrendezésre a bécsi magyar Nagykövetségen, fókuszban szintén az egészségturizmussal és Kelet-Magyarországgal. Ausztria hazánk második legnagyobb turisztikai küldőpiaca, ahonnan az éves turisztikai költés az elmúlt évek átlagában 350 millió euróra tehető. A turisztikai célú költésük fele az egészségturizmushoz kapcsolódik. A KSH legfrissebb kimutatása szerint az idei év első 7 hónapjában tovább folytatódott az osztrák vendégforgalom – immár három éve tartó – stabil növekedése a hazai szálláshelyeken, a vizsgált időszakban az előző évinél 5 százalékkal több osztrák vendégéjszakát regisztráltak a magyar szállodák. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing és üzleti tervéről további információ itt: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok
Ausztriában a “gyógyító Magyarország” csodáiról
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete sajtóutak szervezésével, online és rádió-kampányokkal, szakmai és nagyközönségi rendezvények sorozatával népszerűsíti hazánk egészségturisztikai kínálatát a szomszédos osztrák piacon.
Művészet és vendéglátás a Káli-medencében
A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?
A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest
480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra
A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban
A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése
A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten
A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével
A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata
A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat
A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.