Az Iberia globális full content szerződést kötött a Travelporttal

A Galileo és a Worldspan platformokat működtető Travelport globális disztribúciós rendszer új, full content szerződést kötött a spanyol Iberia légitársasággal.

Idióta család
Hirdető: Vodafone   
Márka: Vodafone   
Reklámügynökség: DDB   
Médiaügynökség: OMD   
Dátum: 09.01. tévé, közterület, internet, rádió
 

{video|id=579|width=425|height=344}

 

{video|id=580|width=425|height=344}




Beszélő állatok

Hirdető: Auchan   
Márka: Auchan   
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Media Planning   
Dátum: 08.24. tévé
 

{video|id=581|width=425|height=344}




Szétzúzott mogyoró

Hirdető: Chio-Wolf Magyarország   
Márka: Chio Crispers   
Reklámügynökség: Scholz & Friends   
Médiaügynökség: Initiative Media   
Dátum: 08.24. tévé   
 

{video|id=582|width=425|height=344}




Összehasonlít

Hirdető: ELMŰ-ÉMÁSZ   
Márka: ELMŰ-ÉMÁSZ   
Reklámügynökség: Carbon Group   
Médiaügynökség: MindShare   
Dátum: 08.01. közterület, rádió, sajtó   





Őszinte Hernádi

Hirdető: Unilever   
Márka: Flora Pro-activ   
Reklámügynökség: Oysterling   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 08.31. tévé, újság, internet   
 

{video|id=583|width=425|height=344}

 



Ford szponzoráció

Hirdető: Ford Hungária   
Márka: Ford   
Reklámügynökség: Ogilvy   
Médiaügynökség: MindShare   
Dátum: 08.22. tévé   
 

{video|id=584|width=425|height=344}

 

{video|id=585|width=425|height=344}




Heroikus zenére

Hirdető: Heineken Hungária   
Márka: Heineken   
Reklámügynökség: n.a.   
Médiaügynökség: Initiative Media   
Dátum: 08.18. tévé   
 

{video|id=586|width=425|height=344}




Hidrat álom

Hirdető: Procter & Gamble   
Márka: Herbal Essences   
Reklámügynökség: Leo Burnett   
Médiaügynökség: MC Media   
Dátum: 08.15. tévé   
 

{video|id=587|width=425|height=344}




Pinokkió

Hirdető: Erste   
Márka: Erste   
Reklámügynökség: Young & Rubicam   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 08.24. tévé, sajtó   
 

{video|id=588|width=425|height=344}






Dedobozformájút?

Hirdető: McDonald’s   
Márka: McDonald’s   
Reklámügynökség: DDB   
Médiaügynökség: OMD   
Dátum: 08.24. tévé
 

{video|id=589|width=425|height=344}




Kopogtatnak

Hirdető: Pannon   
Márka: Pannon   
Reklámügynökség: Ogilvy   
Médiaügynökség: Universal McCann   
Dátum: 08.18. tévé   
 

{video|id=590|width=425|height=344}




Esszenciális zsírsavak

Hirdető: Unilever
Márka: Rama   
Reklámügynökség: n.a.   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 08.09. tévé, sajtó   
 

{video|id=591|width=425|height=344}







Médiafájlok

Hirdető: Sony Ericsson   
Márka: Sony Ericsson   
Reklámügynökség: Saatchi & Saatchi   
Médiaügynökség: Mediaedge:cia   
Dátum: 08.17. tévé, sajtó   
 

{video|id=592|width=425|height=344}






A szerencse üzen

Hirdető: Szerencsejáték   
Márka: Szerencsejáték   
Reklámügynökség: n.a.   
Médiaügynökség: Berg Média   
Dátum: közterület   






Hajálom
Hirdető: FHB   
Márka: FHB jelzáloghitelek   
Reklámügynökség: ACG   
Médiaügynökség: Zenith Optimedia   
Dátum: 08.01. tévé, sajtó, közterület   
 

{video|id=593|width=425|height=344}







Nagy pillanatok
Hirdető: UPC Magyarország   
Márka: UPC   
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: PHD   
Dátum: 08.28. tévé   
 

{video|id=594|width=425|height=344}

 

{video|id=595|width=425|height=344}



Ernő
Hirdető: Burger King   
Márka: Ernő menü  
Reklámügynökség: Laboratory Ideas   
Médiaügynökség: n.a.
Dátum: 09.01. tévé, közterület
 

{video|id=596|width=425|height=344}

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.