Az MSC az ügynökökre épít

Óriási lehetőségek rejlenek a magyar piacban – jelentette ki Alfredo Spadon, az egyetlen „valódi” olasz, azaz nemcsak itáliai hangulatú, hanem olasz tulajdonú hajóstársaság, az MSC fejlődő piacokért felelős munkatársa, a Vistával közös szerdai prezentációt követően.

Kényelmes kárrendezés            
Hirdető: Allianz
Márka: Allianz
Reklámügynökség: Grey
Médiaügynökség: Universal McCann
Dátum: 01.04. tévé
 

{video|id=898|width=425|height=344}





Tahi-Tóth túra
Hirdető: Procter & Gamble
Márka: Bonus
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: MC Media Company
Dátum: 01.02. tévé
 

{video|id=899|width=425|height=344}





Boldogságra
Hirdető: Coca-Cola
Márka: Coca-Cola
Reklámügynökség: Leo Burnett
Médiaügynökség: Starcom
Dátum: 01.01. tévé
 

{video|id=900|width=425|height=344}

{video|id=901|width=425|height=344}





Gorog joghurt
Hirdető: Magyar Danone
Márka: Danone Görög
Reklámügynökség: Young & Rubicam
Médiaügynökség: Mediaedge:cia          
Dátum: 12.22. tévé
 

{video|id=902|width=425|height=344}





Nyelvtanulás
Hirdető: London Studio
Márka: London Studio, Berlin Studio
Reklámügynökség: Brand Avenue
Médiaügynökség: Brand Avenue
Dátum: internet

 



Krumplidobáló
Hirdető: Metropol
Márka: Metropol
Reklámügynökség: McCann Ericskon
Médiaügynökség: Universal McCann
Dátum: 01.04. tévé, újság
 

{video|id=903|width=425|height=344}

{video|id=904|width=425|height=344}

 




Léghajós élmény
Hirdető: Kraft Foods
Márka: Milka
Reklámügynökség: Ogilvy
Médiaügynökség: Starcom
Dátum: 01.04. tévé
 

{video|id=905|width=425|height=344}


 


Örvénylő szájak
Hirdető: Nestlé Hungária
Márka: Strawberry Minis
Reklámügynökség: nincs adat
Médiaügynökség: Zenith Optimedia     
Dátum: 01.03. tévé
 

{video|id=906|width=425|height=344}





Icipici havidíj
Hirdető: Pannon
Márka: Pannon
Reklámügynökség: Young & Rubicam
Médiaügynökség: Universal McCann
Dátum: 12.29. tévé, újság
 

{video|id=907|width=425|height=344}






Irány Pécs
Hirdető: Pécs2010 Menedzsment Kp. Kht.
Márka: Pécs2010 – Európa Kulturális Fővárosa
Reklám- és pr-ügynökség: Merlin Communications-GO Creatives-Sensation
Médiaügynökség: Berg Média
Dátum: 12.01. tévé, rádió, közterület, újság
 

{video|id=908|width=425|height=344}







Autótörténelem
Hirdető: Renault Hungária
Márka: Renault Z.E.
Reklámügynökség: Publicis
Médiaügynökség: Carat, Matrix Media
Dátum: 12.31. tévé
 

{video|id=909|width=425|height=344}





A tűzoltó sugara
Hirdető: Teva Magyarország
Márka: Saballo
Reklámügynökség: Feeling Plus
Médiaügynökség: IMG
Dátum: 01.04. tévé
 

{video|id=910|width=425|height=344}





Nem illusztráció
Hirdető: Subway
Márka: Subway
Reklámügynökség: Brand Avenue
Médiaügynökség: MindShare
Dátum: december, január
File: SubwayBrandAvenueMindshare

 


Családbarát
Hirdető: Magyar Telekom – T-Mobile
Márka: Családbarát kedvezmény
Reklámügynökség:  Saatchi & Saatchi
Médiaügynökség: Mediaedge:cia
Dátum: 01.01. tévé, újság
 

{video|id=911|width=425|height=344}







Távirányító-vita
Hirdető: UPC Magyarország
Márka: UPC
Reklámügynökség: Laboratory Ideas
Médiaügynökség: PHD
Dátum: 01.03. tévé
 

{video|id=912|width=425|height=344}





Szeretetkártya
Hirdető: Magyar Máltai Szeretszolgálat
Márka: Szeretetkártya
Reklámügynökség: Brand Avenue
Médiaügynökség: Brand Avenue
Dátum: citylight, POS
 





Mary Zsuzsi utódja
Hirdető: GlaxoSmithKline
Márka: Corega Ízmentes
Reklámügynökség: Grey
Médiaügynökség: Starcom
Dátum: 01.14. tévé
 

{video|id=913|width=425|height=344}

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.