„Kiszakadni az egértologatós magányból” – sok más mellett ez a jó a forgatásokban, mondta Pálfi Norbert, a Relatív reklámügynökség kreatívigazgatója a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány november elején adásba kerülő reklámfilmjének forgatásán. A filmet egyéb médiamegjelenések is kiegészítik, a megbízást tenderen nyerte el a Relatív.
Karácsony Mihály, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány elnöke elmondta, a kampány egyik legfontosabb célja, hogy az üdülési csekk közelebb kerüljön a lakossághoz, jobban magukénak érezzék a juttatások ezen formáját.
Az ügynökség az alábbi sorokkal fogalmazta meg a film lényegét: „Az Üdülési Csekk egy különleges szolgáltatás, amely a munkavállalók, a szakszervezetek, és a munkaadók együttműködésével jött létre, abból a belátásból, hogy csak munkával teremthetjük meg a pihenés lehetőségét. A film ezt mutatja be: a közösség saját erejéből emeli fel tagjait, teremti meg magának a pihenés, a feltöltődés, az üdülés lehetőségét.”
WERK:
{video|id=668|width=580|height=470}
A REKLÁM:
{video|id=669|width=580|height=470}
- Megbízó: Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány
- Márka: Üdülési Csekk
- Ügynökség: Relatív
- Produkciós cég: Pipacs Film
- Rendező: Vécsei Márton
- Operatőr: Szügyi Balázs
- Szövegíró: Sárközi Richard
- Fotós: Hajdu András