Beindult az új magyar világörökség népszerűsítése az MT Zrt. csatornáin

A Magyar Turizmus Zrt. 2009-ben, a Kulturális Turizmus Évében kiemelten alkalmazza a busójárás témáját marketingtevékenysége során, annak apropóján, hogy a népszokás az UNESCO szellemi örökség listájára került.

A DDB-be vándorolt vissza a Kreatív karácsonyi szívküldije: innen érkezett Tóth Emese, a JWT art directora számára PJ Harvey, és most ő ugyanide küld számot. Az ajándékozott ezúttal Ferenczy Gábor szövegíró, neki szúrjuk be a Brostól a When Will I Be Famous-t.
 

{video|id=747|width=425|height=344}


A hétfőn Aczél Lászlóval elkezdett láncon kívülről is érkezett egy váratlan szívküldi kérés a Kreatív postaládájába: Martin Zoltán volt szövegíró párjának, Fatimának a HPS-be küldi Nnekától a Heartbeat című számot. És persze mindenkinek, aki szereti!

 

{video|id=748|width=560|height=340}



 

 

2009.12.15. 15:48
A Tweet után PJ Harvey-t küldik

A DDB-ből a JWT-be: Zsembery Pétertől Tóth Emesének szól a Rid of Me. És mindenkinek aki szereti.

A JWT art directorának, Tóth Emesének küld számot Zsembery Péter. A DDB-s Vodafone-szövegíró a Tweettől kapott Call me után PJ Harvey-val ajándékozza meg kollégáját. Rid of Me.
 

{video|id=749|width=425|height=344}

 

 

 

2009.12.15 11:05
Tweettől a Call me-t kapja egy vodafone-os szövegíró

A DDB-ben dolgozó Zsembery Péternek a Tweet együttes Call me című számát küldi Horváth Lajos. És mindenkinek, aki szereti.

A Kreatív Szívküldije második állomásához érkezett: Horváth Lajos a Clusótól a DDB-be küld egy számot. A Tweet együttes Call me című számát Zsembery Péter, a Vodafone szövegírója kapja.
 

{video|id=750|width=425|height=344}



 

2009.12.14. 17:33
Aczél White Stripest küld

Elindult a Kreatív karácsonyi Szívküldije: Aczél László a White Stripes számát küldi Horváth Lajosnak. És mindenkinek, aki szereti.

A közelgő karácsony alkalmából Szívküldi-sorozatot indított a Kreatív, elsőként Aczél Lászlót kértük arra, hogy küldjön egy számot egy másik ügynökségnél dolgozó kollégájának vagy egy ügyfelének. A Young & Rubicam ügyvezetője a Clusót alapító Horváth Lajosnak a The Hardest Button to Buttont ajándékozta a White Stripestól.
 

 

 

{video|id=751|width=425|height=344}


A következő kör Horváth Lajosé. A Kreatív december 23-ig napi két kívánságot fog teljesíteni, mert a zene összeköt minket.
 

  Ogly J – A zene összeköt minket   by  KreativMag


 

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.