Belföldi egészségturizmus kampány kezdődik

A belföldi turizmust népszerűsítő – tavaly indított – mozgalom és kampányok folytatásaként a Magyar Turizmus Zrt. idén márciusban országos kiterjesztésű, termékalapú kampányt indít a turisztikai régiók szolgáltatói ajánlatainak (például szálláslehetőségek, programok) összefogásával. A tavaszváró kampány az egészségturizmus termékre épül: a turisztikai régiók gyógy- és wellness turizmushoz kapcsolódó kedvezményes akcióit, ajánlatait, programjait népszerűsíti a belföldi lakosság körében, márciusban.

A szolgáltatók konkrét ajánlatainak népszerűsítését célzó kampány elsődleges eszköze a Magyar Turizmus Zrt. központi, www.itthon.hu címen megtalálható honlapjának nyitóoldala, ahonnan valamennyi régió speciális ajánlatai elérhetőek. A kampány bannerei megjelennek továbbá más népszerű internetes portálokon is. Az online kampányt nyomtatott sajtómegjelenések egészítik ki különböző női magazinokban PR cikkek formájában, továbbá az MT Zrt. saját kiadású, havonta megjelenő „ÉLMÉNY itthon” magazinjában.
A márciusi egészségturizmus kampányban a következő hét turisztikai régió vesz részt kedvezményes ajánlatokkal:

  • Balaton: „Márciusban is van mit csinálni a Balatonnál!” elnevezéssel gyűjtötték össze a régió kedvezményes tavaszi ajánlatait.
  • Dél-Alföld: „Minden vizében élmény és gyógyerő!” A régióban a gyógy- és termálvizek, a wellness- és élménycentrumok gazdag kínálatából válogathatunk.
  • Dél-Dunántúl: „A hétköznap is ünnep!” A régió termál- és gyógyfürdőinek ingyenes szauna- vagy masszázsszolgáltatást nyújtó akciója a hétköznap utazók részére, elsősorban senioroknak szóló ajánlatokkal.
  • Észak-Alföld: Tavaszi Wellness Hétvégék; Gyógyító Hétköznapok; Együtt a Család; és Kedvenc Házak Házikedvenceknek címmel indít akciókat a régió.
  • Észak-Magyarország: „Évindító feltöltődés Észak-Magyarország fürdőiben” címmel gyűjtötték csokorba a régió kedvezményes wellness ajánlatait.
  • Közép-Dunántúl: számos kedvezményes szállás- és programajánlat közül válogathatnak az érdeklődők a tavaszi felfrissülés jegyében.
  • Tisza-tó: „Merítsen energiát a természetből!” cím alatt lehet megtalálni a Tisza-tavi régió frissítő ajánlatait!

A turisztikai régiók kedvezményes egészségturisztikai ajánlatai között a www.itthon.hu honlap segítségével, a Tavaszváró akciók linkre kattintva válogathatnak a tavaszi felfrissülésre vágyó utazók.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.