BeNe Rail: Amadeus siker a vasúti közlekedésben

Hosszútávú stratégiai együttműködésről kötött megállapodást a BeNe Rail International és az Amadeus.

A holland NS (Dutch Railways), valamint a belga SNCB/NMBS (Belgian Railways) által létrehozott közös részvénytársaság, a BeNe Rail International (BeNe RI) hosszútávú informatikai stratégiai megállapodást kötött az Amadeusszal egy új vasúti közösségi IT platform létrehozására.

Az Amadeus bízik abban, hogy a Total Rail koncepció részeként ez a megállapodás egy jelentős mérföldkövet jelenthet számára és a vasúti közlekedés területén is megismételhetik azokat a sikereket, amelyeket a légiközlekedésben az Altéa Suite rendszerrel már elértek.

Az Amadeus Total Rail az Amadeus többcsatornás és több szolgáltatót is kombináló vasúti elosztó szolgáltatása utazási irodák, vállalatok, állomások és vasúti központok számára, amely teljes IT megoldást kínál menetrendek, viteldíjak és egyéb nyilvántartási adatok kezelésére, valamint vásárlási, foglalási, jegy, vásárlás utáni, fizetési, riportolási és elszámolási kérdésekben is segítséget jelent. Ez az új vasúti informatikai platform egy olyan közösségi modellen alapul, amelyet az Amadeus erdingi adatközpontjából üzemeltetnek.

Azzal, hogy a BeNe RI partnerségre lépett az Amadeusszal, úttörő lehet abban, hogy egy történelmileg tradicionális megoldásokhoz szokott iparágat indít el az innováció útján, hiszen az együttműködéssel megteremtik a lehetőséget a sokkal rugalmasabb működésre, ezáltal pedig a még jobb ügyfélkezelésre. A BeNe RI a Luxemburgi Nemzeti Vasúttársasággal, a CFL-lel (Luxembourg Railways) együtt tervezi bevezetni az Amadeus közösségi IT platformját.

A BeNe Rail International-ről néhány szóban

A BeNe Rail International egy 2003-ban alapított közös vállalat, amelyet 50 százalékban az NS(Dutch Railwasy), 50 százalékban pedig az SNCB Railway (Belgian Railways) tulajdonol. A BeNe RI informatikai elosztó szolgáltatással látja el az NS-t, az SNCB-t és a CFL-t. A több csatornás és több szolgáltatót egyszerre kezelő szolgáltatásokra specializálódott vállalat IT platformja évente több mint 10 millió jegyet dolgoz fel.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.