A közös munka a rajongókat és a fogyasztókat igyekszik összekapcsolni, ezzel egyszerre népszerűsítve Beyoncé és a Pepsi nevét. Beyoncé a print reklámokban és pos- megjelenéseken egyaránt látható lesz majd, és 2013 elején az új „Live for now” globális reklámkampány főszereplője is ő lesz.
Az együttműködés részeként az énekesnő nem csak az arcát adja a reklámhoz, hanem a Creative Developement Found keretében a kampány dizájnján is dolgozni fog. A Pepsi által támogatott Super Bowl 2013-as élőshowjára szintén Beyoncé a kiszemelt előadó.
Beyoncé idén már a második énekes, aki a Pepsi nemzetközi kampányában szerepel, az első Nicki Minaj volt a „Moment 4 Life” című számával az év elején.
Beyoncé korábban már volt a Pepsi reklámarca, de akkor ilyen mértékben nem szólhatott bele a márka arculatának alakításába. 2003-ban Britney Spears után lett a Pepsi reklámarca. (forrás: AdAge/Kreatív Online )