A koncepciót a magas minőségű magyar folyó borok országos, illetve országhatárain túli terjesztésének céljából hozták létre." Küldetésük olyan borászok termékeinek kínálatukba állítása, akik munkájukkal bizonyítják, hogy a magyar föld különleges adottságaival méltó kihívója bármely bortermelő ország termékeinek.
A szentendrei központú hálózat első franchise egysége decemberben nyitott meg a 3. kerületbeli Római-parton. A koncepció népszerűségét és sikerét mi sem bizonyítja jobban, minthogy sorra nyitják egységeiket Budapesten és vidéki városokban egyaránt. Egy hét múlva boraik már a miskolci borrajongók számára is elérhetővé válnak, valamint folyamatban van további két további egység kialakítása majd nyitása, Vácott és Újpesten.
A hétköznapok borfogyasztásnak is élvezetesnek kell lennie, de ezt az élvezetet nem kell túlfizetni a csomagolás és a többlépcsős kereskedelmi láncolat minden egyes tagjának költség és profitigényének megfizetésével. A Borháló gyors és olcsó kapcsolatot teremt fogyasztó és bortermelő között, a bor tulajdonságainak tartalmi és nem külalaki támogatásával.
Teljesen új üzleti filozófiát hoztak létre, amelyhez egyedi arculatot párosítottak. A kidolgozott arculatnak megfelelően egységes megjelenésű üzleteket, kidolgozott marketing tervet és egy egyedi, új brand-et adnak át franchise partnereik számára. Céljuk egy országos lefedettséggel bíró, minőségi folyó magyar borokat értékesítő hálózat kialakítása, amelynek egységes megjelenése, jól szervezett működése egy stabil, hosszú távú kereskedelmi rendszert biztosít minden partnere részére.
Forrás: Franchiseportál