Több mint 30 európai város mutatta be kínálatát és látnivalóit a holland turisztikai szakmának és a sajtónak. Budapestet a rendezvényen önálló standdal képviselte a Magyar Turizmus Zrt. beneluxi irodája. A helyszínre mintegy 120 turisztikai- és média szakember, 150 újságíró, közel 80 blogger látogatott el: Budapest a rendezvény végén bekerült a legnépszerűbb és legkeresettebb TOP 5 város közé.
A workshopon közel 30 konkrét tárgyalást folytatott le a magyar képviselet, amely során olyan médiumokkal kötöttek együttműködési megállapodást, mint az ELLE Netherlands, Cosmopolitan, Den Haag Direct, Reisgraag, Wellness Magazine, Food and Travel, valamint a National Geographic Traveler, akik az idei évben az MT Zrt. szervezésében Budapestre látogatnak. Ez alkalomból számos cikket, riportot és blogbeszámolót készítenek majd a fővárosról.
A hollandiai tour operátorok a tavalyi évben 3,1 millió holland citytrip utazást regisztráltak kül- és belföldön egyaránt, amelyek során a holland utazók 1,5 milliárd euró értékben költöttek városlátogató utazásaikra. Kiváló lehetőség volt ez arra, hogy a holland szakma előtt jobban bemutatkozhasson Magyarország és a főváros, ezzel elnyerjük az utazni vágyó holland közönség szimpátiáját is, mint lehetséges úti cél.
További információ és fotók a rendezvényről: http://www.baltuscom.nl/nl/evenementen/europese-stedentrips-persdag#.VRK7abktHGg
Forrás: Vendég & Hotel Online
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.