Az utazásszervezőknek szóló program a személyes tapasztalatszerzés lehetőségével győzi meg a szakembereket, hogy Magyarországot érdemes felvenni a szabadidős utazási ajánlatok közé. Az MT Zrt. munkatársai a négynapos tanulmányúton azt is megmutatták, hogy az ismert látványosságok mellett érdemes Budapest többi arcát is megnézni, elmerülni a romkocsmák, a klasszikus és kortárs zene, a design világában, a vibráló város forgatagában. Budapest mellett látogatást szerveztek három régióba is. A színes program mellett szakmai fórumra is invitálták a résztvevőket, amelynek során a MÁV Királyi várótermében tartott számukra vetített képes előadást Magyarországról Kincses Márk az MT Zrt. senior projektmenedzsere, majd a MÁV Nosztalgiavonatán került sor egy „utazó workshop”-ra.
A csoport szállásáról a Hotel Nemzeti Budapest gondoskodott. A fővárosunkban töltött napon megismerhették a fröccsöt az Egykettő Borbisztróban, majd a kötetlen belvárosi séta után a Gödöllői Lázár Lovaspark látta vendégül őket vacsorára. A második budapesti nap a szakmáé volt: az MT Zrt. Magyarország-prezentációja mellett kilenc régió képviselői és termékei, valamint beutaztatók mutatkoztak be. A délután a Széchenyi fürdőben, lazítással zárult, a kulináris élményeket este a Halászbástyán, majd a Pierrot étteremben folytatta a csoport, ezután a romkocsmákat is felkereshették. A pénteki nap a „Budapest a’l Carte” címet viseli, azaz tetszőlegesen választhatnak a gasztronómiai kalandok (Budapest Underguide), a zsidó örökség helyszínei (Unique Budapest), vagy több, utazási ajánlatba illeszthető 4-5 csillagos hotel bejárása között. Ebédidőben magyar „gyorsételek” (többek között sült kolbász, kenyérlángos) választékával és kézműves hazai sörökkel várta a vendégeket a Spíler Bisztró. Délután és másnap a csoport tagjai Magyarország három régiójának egyikét kereshetik fel: Észak-Magyarország, az Észak-Alföld vagy a Nyugat-Dunántúl látnivalói szerepeltek a kínálatban. Mindegyik utazás Magyarország más-más életérzését eleveníti fel: Miskolctapolca, az egri és tokaji borvidék, a sokat emlegetett „Puszta” és a nyugat-dunántúli gyógyfürdőink alkotják a programok gerincét.
E néhány nap során a szakemberek maguk is megtapasztalhatják Magyarország erősségeit, melyek jól eladhatóvá teszik hazánkat a szabadidős piaci szegmensben: könnyen elérhető helyszín, ahol jól felkészült turisztikai szakemberek várják az érkezőket, s emellett divatos, trendi és biztonságos úti cél. Hazánk számos vonzó, könnyen értékesíthető, jó ár-érték arányú szolgáltatást kínál az ide látogatóknak, s a jól ismert helyszínek is előnyükre változtak az elmúlt években.