A Rewe csoport három részlegből áll: Penny, Billa, stb. élemiszeráruházak, Rewe Toristik (főbb márkái: ITS, Jahn, Tjaereborg), valamint Dertour GmbH (főbb márkái: Dertour, Meiers ’s, ADAC). A Rewe nyár elején jelentette be, hogy megvásárolta a közép-európai Exim Holding 51%-át.
A REWE Csoporthoz tartozó Dertour a közelmúltban Vilniusban mutatta be téli katalógusait. A Dertour, Meier’s Weltreisen és ADAC Reisen márkákat tömörítő társaság ügyvezetője, Michael Frese kiemelte, hogy a társaság az idén várhatóan 2 százalékkal túlszárnyalja az elmúlt év rekordforgalmát. Ami különösen annak fényében biztató, hogy ebben az évben is voltak olyan országok, ahová a helyi politikai vagy természeti nehézségek miatt jóformán leállt a kiutazás.
A célcsoport katalógusoké a jövő
Az előttünk álló téli szezonra a Dertour, Meier’s Weltreisen és az ADAC összesen 30 katalógussal jelent meg a piacon. Az országonkénti katalógusok mellett egyre több a célcsoport katalógus (Golf túrák, Aktív nyaralás, Sport, Sí, Család,Wellness ). „A hagyományos, katalógusból való foglalás már a múlté, ma már egyéni elképzeléseiknek, érdeklődési körüknek megfelelő utazásokat foglalnak az emberek. Meg vagyok győződve arról, hogy a különböző célcsoportoknak szóló ajánlatoké a jövő” – hangsúlyozta Frese.
Flexibilitás
A siker alapja az utazások építőkockákból történő felépítése. Legyen az légitársaság, repülőjárat, transzfer, szobakategória vagy ellátás, az utas minden szolgáltatás esetén szabadon dönthet,saját elképzelései szerint választhat. Gyakorlatilag egyéni, személyre szabott csomagtúrát ajánlunk vendégeinknek. Ezzel a koncepcióval úttörők voltunk a piacon és hosszú évek óta sikeresek. Azonban mindkettőt tudjuk: vannak hagyományos csomagtúráink napi aktuális árakon, azaz, ha a légitársaság vagy a szálloda csökkenti az árait, mi csökkenteni tudjuk azt – hangzott el a bemutatón.
Az idei nyárral kapcsolatban kiderült, hogy a REWE márkái Görögország és Ciprus kivételével minden Földközi-tengeri célterületen növekedést értek el. Különösen sikeresnek bizonyultak az észak-európai programok, az írországi körutazások, Skandinávia és Izland ezen a nyáron. Az ázsiai úti célok esetében 5%-os, a thaiföldi programok esetében ez idáig 13%-os volt idén a forgalomnövekedés.
Az idei téli ajánlatokkal kapcsolatban megjegyezték, hogy a korán foglalók akár 50% elfoglalási kedvezményt is kaphatnak. Az árakkal kapcsolatban az ügyvezető kiemelte, hogy az Indiai-óceán térségében (Mauritius, Seychelle, Sri Lanka) általában nem nőnek az árak, a Maldív-szigetek esetében azonban 10% drágulást történt. Az európai és észak-afrikai programok árai általában nem drágultak.