A szervező McLean Events International három különböző fórumot jegyez CONFEC név alatt. A CONFECgreen során az Egyesült Királyság vevői és eladói randevúznak, míg a CONFECred idején az Egyesült Királyság és a kontinentális Európa szolgáltatói találkoznak. Budapest 2007 februárjában adott otthont a CONFECred-nek. Idén első alkalommal került sor hazánkban a CONFECblue-ra. A workshop a kontinentális Európa vevői és eladói számára teremt lehetőséget az üzletkötésre. Mind a green, a red mind pedig a blue MICE szolgáltatóknak szól.
Június 24-27. között, Budapesten 17 ország eladói találkoztak 26 ország vevőivel. Idén a figyelem központjában Kelet-Európa állt, de különösen kiemelt szerepet kapott Oroszország.
A CONFECblue létrejöttét több budapesti szolgáltató, cég és szervezet is támogatta, köztük az Intercontinental, Four Seasons és Kempinski szállodák. A transzferek és a városnézések lebonyolítását vállaló, a MICE területén jelentős tapasztalatokat szerzett Microcosmos Utazási Kft. kedvezményes áraival járult hozzá a megvalósításhoz. A Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) az Európa Hajón, június 25-én megrendezett gálavacsorát szponzorálta.
Az MT Zrt. már 2007-ben is a CONFEC mögé állt. Szűcs Balázs, az MT Zrt. marketing igazgatója, vezérigazgató-helyettes elmondta: az esemény jelentősége hazánk számára, hogy Európa vezető MICE szakembereinek mutathatjuk meg Budapest kínálatát. A CONFEC komolyságát bizonyítja, hogy az európai városok versengenek a megrendezés jogáért - tette hozzá Szűcs Balázs.