Csalónak tartja a szakma a Red Treffet

A cég 18 év után húzta le a rolót, és a finisben jól kibabrált partnereivel: pénteken még engedményeket ígért az utasoknak a foglalásért, hétfőn meg már bezárta kapuit. A részvételi díjakból az utazásszervezők egy fillért sem láttak.

„Ha az el nem számolt jutalékokat beszámítjuk a Red Treff tartozásaiba, akkor azt mondhatjuk, hogy szerencsére jelentéktelen összeggel marad adósunk” – tájékoztatta a Napi Turizmust Csákány Csaba, a Magyar TUI ügyvezető igazgatója. „Az anyagi veszteségnél, azonban sokkal nagyobb erkölcsi kár éri a TUI-t azzal, hogy a Red Treff TUI Utazási Központként működött, és sok évi megbízható partnerség után, most ilyen inkorrekt piaci magatartást tanúsít. Egyébként az ügyvezető Kerecseny Csabáné számunkra is elérhetetlen, az irodában azt javasolják, e-mailben keressük őt” – tette hozzá a szakember.

A Neckermannak is tartozik a Red Treff. „Voltak olyan foglalások, amelyek után az iroda beszedte az utastól a teljes részvételi díjat, abból azonban egy fillért sem továbbított hozzánk, a program gazdájához. Ezt nehéz máshogy értékelni, mint közönséges sikkasztást. Mindezt tetézi, hogy a Red Treff hétfőn húzta le a rólót, de múlt pénteken még 8 százalékos engedménnyel kecsegtette az utasokat, ha nála foglalják le a Neckermann útjait” – mondta el a Napi Turizmus kérdésére Szvoboda János, a NUR Neckermann Kft. cégvezetője, aki bízik benne, hogy a Red Treff rendezi majd társaságuk felé szerencsére szintén nem jelentős összegű tartozását.

„Elképesztő csalódást okoz, hogy a hosszú évek óta tartó szoros együttműködés után ennyire tisztességtelen módon hagy cserben bennünket egy fontos partnerünk. Az egész szakmára hoz szégyent azzal, ha valaki éppen a saját fészkébe piszkít. Ráadásul nem emelt fővel hagyja el a piacot, hanem bujkál és az ügyvédjével üzenget” – panaszolta Boros József, a Tensi Holiday ügyvezetője, és hozzátette, nekik több millió forinttal maradt adósuk a Red Treff. Ahogy mások, ők sem kapták meg az utazásközvetítőtől a beszedett részvételi díjakat.

Az utazásszervezők egybehangzóak azt válaszolták, ha van még olyan utazási szolgáltatás, amelyet eddig nem teljesítettek a Red Treff utasai számára, azt mindenképpen rendezik a tartozások ellenére is.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.